Gå til innhold

hei!!Stikking i underlivet?normalt under eggløsning eller når egget fester seg??hmm


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

håper på mange svar!!..fikk positiv el test 28 februar.ingen mens ennå.men kjente stikninger idag.hmm.noen flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaa.. og selvom kanskje ikke mange svarer så har det vært svææært omtalt her inne.. de fleste blir bekymret av de stikkningene.. tror det ble kalt feste smerter el noe i den dur.. hehe... hadde det selv.. fra en gang i uke 5-6.. varier fra person til person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... nå tenkte jeg på stikkninger i magen... i underlivet er jeg litt mer usikker på.. mener å ha hatt noe sånn langt oppi der .. men det var kanskje i sammenheng med stikkninger i magen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.takk for svar linda:-)jeg aner ikke ,aldri kjent etter før eller tenkt over det!!hmm..er nå 6 uker siden jeg fikk mens igjen etter ma i des.det tok 7 uker,så..nå har det gått 6 uker så venter vell på mensen om en ukes tid ca..men så det kan bety feste smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men jeg testet med graviditets test 8 og 10 å de var negativ..hmm.for tidlig evn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. er nok det.. hadde en syklus på 26dager, men tok eggeløsnings prøver og hadde eggeløsning 14dager etter første dag på mensen... da jeg ble gravid denne gangen hadde jeg ikke eggeløsning dag14, så antok at jeg hadde gått glipp av den (var litt gjerrig på eggeløsningstestene.. hehe) .. tok en test dag 26 (ventet mens) negativ.. tok en test dag 28.. svaak strek.. men sterk nok til å sees.. dag 30 fikk jeg en strek sterk nok til å vise at jeg var gravid, helt sikkert.. jeg bruker kun disse "billigtestene" som de kalles.. hehe..

men lykke til, håper du har en på lur.. hehe... flere som ikke får positiv test før etter 7dager ol.. vet du når du hadde el så er det kanskje litt lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme meg.. så du hadde el 28 nå.. hehe.. når venter du mensen, eller når skal du ikke ha den...? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok to el tester 7 mars.skrev feil isted..de var positiv.aldri fått pos når eg har testet før..så de var helt like de strekene.bruker stripsene fra billig tester.så er 6 dager siden .tok gravisitets test 8 og 10 men neg.

 

virker som je da får igjen en syklus på 7 uker.som forrige gang.noe på gang da tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... vanskelig å si da.. men når syklusen din er såpass lang.. har du el 14 dager etter første mens dag uansett..? .. for da kan du starte å teste gravid tester etter 14dager etter el.. hmm.. ble litt i tvil... men du får nok vite det tidsnok uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har aldri vært så lang før.gått på pillen i 6 år å sluttet i juli ca.ble gravid i september.mistet i des med følgende utskrapning.tok da 7 uker før første mens kom 1 feb.nå venter jeg på nr 2.så syklusen tar nok bare litt tid før den er i gjenge igjen..men,testet som sagt 7 med el tester så er 6 dager siden.er det noelunde same tiden der ett egg kan feste seg?!!så er det en mulighet.men har hatt slim i utfloden i 2 dager nå så ble litt forvirret,,sånn.ble mye dette men nå skjønner du sikkert litt mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...