Gå til innhold

flere som har fått pakke i posten? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk pakke i posten med bok og smokk og noen vaskeprøver og en body...joda kjempekjekt å få da :-)

men lurer på om de er ute etter å sende ut flere pakker til vordene foreldre....for i pakken lå der også en pakke glidemiddel(som gjør det deilige deiligere)...hehe holdt på å le meg ihjel...lette bare etter kondomen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... det deilige deiligere ja.... ja hvorfor ikke...

hvem er det som har sendt ut dette?

Skrevet

står sandvik på pakken. :-)

Skrevet

Da har jeg også fått pakke av de, fikk to like til og med.... Men jeg fikk to bøker, en sånn uro lingnende greie, bleier, våtservietter og cd med klassisk musikk for babyen i magen... faen ass, ikke noe glidekrem på meg gitt...

Skrevet

er det apotekpakken da?

men var ikke noe annen prøve enn en smokk og en body fra lindex og vaskepulver og imtimvask der...og noe om babynytt.

Skrevet

nei, det var det heller ikke... frodi den må man hente selv, stod sandvik på de jeg fikk også skjønner du.... er vel bare slik at innholdet varierer da....

Skrevet

Jeg fikk heller ikke no glidemiddel. Men fikk to like pakker fra sandvik med cd og bleier og slikt.

Skrevet

ja, det var de jeg fikk også...

Skrevet

Sandvik er de som står bak go´boken.

Skrevet

har ikke fått pakke jeg, hvordan får man den?

Skrevet

jeg har heller ikke fått den... må man melde seg på noe??

jeg vil å ha glidemiddel!!!

hahahaha!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg meldte meg inn på pampers eller libero (husker ikke hvilken). Og da fikk jeg denne pakken med bleie og cd og noe info greier.

Skrevet

de sender sikkert med glidemiddel for den første sexen etterpå...

så den ikke skal gjøre så vondt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...