Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Da har jeg fått "pakken min". Skulle egentlig bare kjøpe nesespray, da spurte damen i kassen om jeg hadde fått den alt og løp og hentet pakken og arket jeg skulle fulle ut. Jeg klarte i hvert fall å la være å skrive opp telefonnummer og mailadresse, men i etterkant lurte jeg jo litt på hvorfor jeg ikke bare hadde funnet på et navn og en adresse. Men innholdet var grei den, det er bare en ting jeg lurer på: HVA ER EAU THERMALE AVENE? OG HVA BRUKES DET TIL?
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 hehe, var det en liten hvit spray med orange skrift på? Om det er den så lurte jeg også på det. Men jeg gikk til apoteket og spurte, det var faktisk bare kildevann på boks som man kunne spraye i fjeset evt. Er sikkert fantastisk med den under føsdel har jeg tenkt.... Så¨den er pakket i sykehusbaggen:)
mayaya Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Er det en sprayflaske?? For i så fall har jeg lest her inne at det er en frisk ansiktsspray som skal være deilig å ha under fødselen, for å få fukt i ansiktet.. :-)
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Ja, sprayflaske med noe oransje. Prøvde den nå. Først forsiktig på armen. Lukter ikke, kan være vann. Så langt så godt. Men i ansiktet?? Mannen min mener at hvis jeg gjør dette engang til skal han ta bilde av grimassene jeg lager! Jaja, da har vi noe å le av på føden ...
*We68* Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 når jeg prøver å bestille den pakken på nett får jeg bare at adressen er allerede registrert i deres database. kan man gå på apoteket å spørre der etter den? kansje det er automatisk registrering fra andre steder?
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Hei! jeg vil å bestille den,men d står at man må printe ut kvittering som kommer opp på skjermen..men jeg har ikk printer... gjorde dere d sånn å? eller går d ann å få tak i den anderledes? hilsen meg!!!
Bebbies i magen Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Den er veldig god å bruke til å kjøle ned ansiktet. Kan kanskje være noe å ha med på sykehuset. Selv har jeg brukt den på sommeren for jeg blir så varm i ansiktet. Det er veldig behagelig. Men riktig som de sier her, det er kildevann, men den tørker ikke ut huden. Det er forskjellen med å bruke vanlig vann.
Bebbies i magen Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 For de av dere som ikke har printer så kan dere fylle ut en kuppong på apoteket. Så dere kan bare gå på apoteket og spørre etter den. Til deg som har fått adressen registrert tidligere. Du må selv registrere, så hvis du ikke har gjort dette en gang tidligere så kan det være at noen har registert på ditt navn. Det er min første tanke. Men om du ikke har fått pakken. Kan du sikkert gå på apoteket du også.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 hvilken pakke er det snakk om???? Kan man bestile på nett??? Link???
bea med magen Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 her kommer linken: http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=PAMPERS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå