Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Magen min er konstant hard...ka kan det komme av?Kjenner liv i babyen ,men er ganske ubehageleg å gå med ein hard mage heile tida....
Snupp72 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Har og hard mage men ikkje heile tida, helst om kvelden det skjer. Jordmor sa det var kynnara som gjorde til at den blei hard.
mayaya Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Min også noen dager-- Som konstante kynnere, liksom.. Tar det som et tegn på at noe skal skje snart, jeg :-)
snart4barnsmamma Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 takk for svar...eg har 1 mnd igjen, så spørst om det er noko på gang her..hehe...får ta tiden til hjelp... Er nok sikkert kynnere som de seier...
Snupp72 Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Hadde jo vore greit om det var noke på gang...... sjølv om eg har 4 veker igjen..... men er vel kansje best å vente ei stund til.... får ha litt meir tålmodighet..... har termin 12 april
snart4barnsmamma Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Eg har termin 11.april...bur i ei lita vestlandsbygd...her er fjellet stengt, og fatlaberget inn mot lærdal e stengt.Er ei ferja på fjorden, så det er kriseruter..så det er ikkje så lett å komme seg her i frå...så eg satsar på å gå til fjellet opnar i allefall så eg kjem meg til voss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå