gdni Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei! Er ganske lei av eggeløsningstester som ikke viser positivt. Så neste pp tenkte jeg at vi bare skulle "gi gass" rundt eggeløsnig(EL ut i fra EL kalkulator).Den sier at jeg får EL rundt 11.4 om mensen kommer til "avtalt tid" 24.3.Men hvor mye "aktivitet" må der være rundt EL.Hvor mange dager før/etter. Er ikke 2.hver dag best?
melkekua™ Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Annenhver dag er bra nok ja ) Hvis dere orker og gubbens sæd er bra så bare kjør på alle dagene hvor du er mest fruktbar!
jåsjenta Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Ja, kjør på.hehe Annen hver dag er det gyn anbefalte ihvertfall. Og sæden lever opptil 5 dager i skjeden!
gdni Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Den er grei...... da er det bare å kjøre på nå og håpe på positivt resultat:-)
tre+en=4?? Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Denne máneden koste vi annen hver dag (og noen dager etter hverandre) nesten helt fra tanta dro pá tur for á ikke vende tilbake! :-) Fikk el-slim pá dag 11 jeg- sá det er jo en mulighet for at el er för vi trur... og til dagen el egentlig skulle väre (fordi vi fikk besök ble det ikke kosing i noen dager...) sá jeg var stygt redd for at det ikke ble noe... Men joda- i gár 4 dager för ikm testet jeg- og to streker kom frem! sá bare kos i vei annenhverdag og oftere og om dere har tid og lyst! :-)) lykke til!
gdni Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2007 Ojoj....skal følge samme oppskrift og se om vi får samme bra resultat:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå