Gå til innhold

Flere som er begynt og snorke nå på slutten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg begynt og snorke, ikke på innpust men på utpust!! Helt sykt, våkner av det selv:)

Mannen min er helt rystet, han har aldri hørt meg snorke før...

Satser på att det forsvinner etter fødselen.

Skrevet

Hehe:-) Ja sånn er det her også. Samboeren min ligger med "sov i ro" om natten. Og jeg våkner av det selv noen ganger også:)

Skrevet

Jeg snorket før jeg ble gravid men samboer sier at jeg sluttet med det omtrent den dagen jeg ble på tjukka. Snodige greier, men det begynner å komme tilbake nå da, så jeg blir vel en snorker igjen nå mot slutten:)

Skrevet

Jeg også har vist begynt å snorke. men sier jeg bare tar igjen for all den snorkingen min mann har drevet med jeg :-)

Skrevet

Ikke enda, men sist fikk jeg klager fra sambo om at jeg snorket mot slutten, ja. Regner med at det kommer denne gangen også, men håper det lar vente på seg litt til...jeg snorket kun mens jeg var høygravid, aldri ellers...

Skrevet

har vel i grunnen alltid snorket litt, men i begynnelsen av svangerskapet snorket jeg veeeeeeeldig mye.. fikk høre det av ei venninna når vi har vært på to reiser i forbindelse med jobben. ( med 8 ukers mellomrom) samboeren min klager ikke han sier jeg snorker bare litt. han er vel snill med meg da?

Skrevet

haha... hender jeg våkner av ett høylytt grynt:) Sjarmerende lyd må jeg si! Sambo bare ler av meg:)

Skrevet

Jeg har også begynt å snorke! Holder både samboer og meg selv våken. Skikkelig trasig!!

Håper virkelig det går over når gullet kommer :)

Skrevet

Jeg har aldri snorket i hele mitt liv, bare irritert meg over mannens snorking.Nå er dette snudd, han sliter med meg, høres ut som en gris sier han...føler meg sånn også:-)

Skrevet

Uke 29 her, og har snorket som en tømmerhogger en god stund nå, våkner av meg selv, særlig når tett i nesa i tillegg... fine greier.

Skrevet

huff, har våknet noen ganger av at jeg drar et realt snork, skvetter opp og skjønner ikke at den grusomme lyden kommer fra MIN nese. jeg som nesten ikke høres til vanlig når jeg sover. men blir tett i nesa med en gang jeg legger meg ned, puster som en hval, og kapitulerer til nesespray for å få til å sove i det hele tatt. Har en salig stund i det nesesprayen endelig gir åpne nesebor....Håper Gud at dette snorke/nese-helvete gir seg etter fødselen!!!!!Grusomt.hehe

Skrevet

Jeg skjønner hordan jeg klarer og snorke på utpust...prøver i våken tilstand, men da blir det bare gryntig og snøfting:=) Mannen min snorker ikke, så vi er vant til og ha det stille når vi sover, men nå durer jeg jo løs hver natt..Hehe, men gøy det er flere da som drar tømmer med meg.)

Skrevet

Ja, jeg også, hehe:) også på utpust. Samboer synes det er så ubehagelig å høre på at han stadig ligger å dulter borti meg og vekker meg på natta... JA TAKK, for jeg er liksom ikke nok våken på natta fra før, med do turer og hele pakka.....:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...