Gå til innhold

samsyn og millapril :)

Bellen^2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hallaisen :-)

Er her jeg vet du :-) Ikkeno som skjer her i gården, var hos jordmor i dag og snuppa ligger godt ned i bekkenet og hodet er festet. Hun romsterer noe helt forferdelig til tider...vil sikkert ut tenker jeg.

Bakte kanelsnurrer i går, men de gjorde ikke susen. I dag har jeg bakt kringle, også den med kanel hehe, fødeklar? jeg? hehe

enda 5 dager igjen til termin hos meg. Millapril har vel termin i morgen hun....spennende greier detta her

Prøver å psyke meg litt opp på at jeg kan fort gå over termin og vel så det

Godt å høre at formen er bra:) Sikkert lurt av lille snuppa å gjøre seg klar til den store ferden, nå må hun ut snart, om hun vil eller ikke!:)

Mmmm, har frysen full av godis du da? Kjekt å ha, både sjokoladekaka og kanlesnurrene forsvant fort her, men det har egentlig mannen min store deler av skylden for.

Du får holde oss oppdatert!:)

Annonse

Hello girls.

Jeg liker å gjøre det litt spennende, men det har ikke skjedd noe her,

Kjente litt antydninger til noe jeg trodde var veer, eller rettere sagt en vee, på mandag. Men den ga seg fort og kom ikke igjen. Så her er det fortsatt ruging på gang og ingen klare tegn til baby.

Regner med at alle sender over fødestøv som de har til overs, til både Samsyn og meg.

Jeg har egentlig regnet med å gå over termindato, og i dag er jo den magiske dato for meg og jeg har ingen baby enda. Venter i spenning og kjenner etter alt som kan være noe.

Var hos JM i går og min ligger også godt nede i bekken, og det er mye bevegelse. Spes på kvelden. Tror det begynner å bli trangt for tulla der inne. Så hun kan gjerne komme ut.

Så da er det første man til mølla, eller Ullevål, da Samsyn. Heier på deg og krysser fingre.

Takker ellers for alle tanker som sendes i disse dager, er ganske så spent nå...

Lykke til!

Jeg sender også over det jeg har av gode tanker og fødestøv til dere begge!

Hos meg (eller mer presist fosteret) har ikke hodet festet seg ennå, men det ligger langt nede, og legen mente det ikke var så farlig med denne festingen - heldigvis. Hos noen festet det seg bare rett før.

Jeg prøver også å psyke meg opp på at jeg må gå over, men nå står kanelsnurrene til heving (det er jo uansett veldig godt)...

Dessuten tror jeg at jeg har fått ny energi på grunn av sola, føler meg skikkelig pigg og fin. Får snart ta en tur ut.

Heier på oss begge jeg :-)

Er jo en utrolig spennende tid nå da. Hver minste lille murring eller vondter i hele kroppen er grunn til undring nå om dagen hehe

Formen er utrolig bra egentlig...kan ha noe med været å gjøre, får jo skikkelig vårstemning her når sola titter inn.

Vært ute å shoppa litt i dag, men tør ikke ta de altfor lange turene...tenk hvis vannet plutselig går i butikken eller no hehe

Sorte bukser er iallefall min beste venn når jeg er utenfor døra hjemme...om vannet går så tror jeg ikke lyse bukser er det mest flatterende hehe

Her er det også innmari mye liv om kveldene....litt for mye til tider...i går kjentes det ut som at snuppa tok fart og prøvde å stange seg ut hehe og så fant hun et punkt i ryggen som tydeligvis var til ei nerve eller noe...fytti katta sier jeg bare hehe var som å få en kniv kjørt inn i ryggraden...huff...

ja ja godt at vi ikke vet hvor vondt en rie er ;-)

vi får passe på å dele søsterlig på fødestøvet som vi får fra damene :-)

Og ingen tvil om at gode tanker kommer godt med

Annonse

At formen er bra skal du ta som et godt tegn! Å starte fødselen med sliten kropp er sikkert ikke noe særlig. Du har helt rett i det med svarte bukser forresten, syntes ikke det var noe særlig å gå rundt med vann rennende nedover beina (husk bind og tisselaken i bilen sier jeg bare). Men det er bare bra å holde seg litt i bevegelse, enda et poeng til shopping :-)

Nå venter jeg på at lillemor skal våkne så jeg kan mate henne og få henne til å sove igjen hehe. Vi skal ut på tur, men som vanlig er det ikke jeg som bestemmer tempoet her ;-)

Jeg har fortsatt nok fødestøv å avse til begge jeg, trenger det ikke før om 46 dager...I dag er jeg hjemme og ruger, kan vel hende tassen synes det er godt at mamma stresser litt ned innimellom. Veldig mye liv der inne i dag ihvertfall. Tror han både stanger og sparker og slår og hikker på en gang. Kanskje han gleder seg med de to jentene som kan bli født når som helst?

Lykke til videre dere to, følger spent med!

Formen er overraskende fin her også, bedre enn på lenge faktisk. Får gjort masse her hjemme og i dag har jeg bakt 2 kaker som jeg driver og prøvesmaker akkurat nå. Banankake og brownies. Planen er jo å fryse ned, men får se hvor mye det blir igjen.

Ellers er det vel bare å vente i spenning på det som skal skje. Gleder meg veldig. Skulle bare ønske jeg bestemte litt også, ikke bare babyen. Veldig uvant å ikke ha kontroll over hva som skal skje.

Ellers er det litt morsomt å ringe til venner og familie om dagen. Alle svarer på første ring og du hører hvor spente de er i stemmen. Hehe.

Blir nok bare en liten tur ut i dag for meg. Tar ikke sjansen på lange turer. Skal huske tipset med svarte bukser på, just in case. Og full ladet mobil!

Takk for tanker og fødestøv, skal ta godt vare på det.

Heisann

Det er jo så spennende om dagen å logge seg på og se om det har skjedd noe med noen av dere. Håper jentene deres snart bestemmer seg for at de vil sjekke ut verden på utsiden av magen også :)

Selv synes jeg at dagene på jobb begynner å bli litt tunge og varme, selv om jeg ikke er høygravid før i morgen. Heldigvis bare 12 jobbedager igjen nå.

Lykke til begge to, og låner gjerne ut litt fødestøv, bare jeg får det igjen etter påske :)

Så dere er her begge to ja. Eller kanskje jeg skulle si var her, det er jo mye som kan ha skjedd i løpet av de siste timene;) Jeg var på treff med januarmammaene i dag og måtte fortelle om dere. Der har jo alle fått så det er ikke den samme spenningen som førstegangstreffene våre;)

Masse fødestøv byttes gjerne mot banankake og kanelsnurrer, heheh:) Neida bare tuller, masse gode, varme tanker og fødestøv i bøtter og spann sendes til dere begge!

er her jeg også!

Ikkeno tegn til ting her heller, men våkna av vondt i magen to ganger i natt...men det var nok bare helt uskyldig mageknip hehe

Jeg har spist kanelsnurrer og kringle med kanel og masse fløteis, men det ser jammen ikke ut til å hjelpe i det hele tatt...snuppa får vel bare sukkersjokk

Kanskje vi ikke skulle hatt den derre diiigre desserten når vi var på fridays? Kanskje det er overtidsdesserten??

Har 3 dager igjen til termin jeg da.

Du får ta deg en liten tur ut og se på sola og prøve å fange opp fødestøvet som er sendt!

Svart bukse var et godt råd. Jeg har en svart gravidebukse som var veldig god, men nå er den faktisk blitt for trang over magen gitt. Magen har blitt enorm, jeg er på vei ut av skjemaet på helsekortet. Håper ungen etterhvert skjønner at der er bedre plass utenfor...Gidder ikke å kjøpe nye gravideklær nå, så det får bli svart kjole og dongeribukse den siste tiden (10 dager igjen i dag).

Skjønner godt at du ikke gidder å kjøpe nye klær måken, det virker så bortkasta den siste tiden. Jeg rydda i skapet her om dagen, la alle mammaklærne i en haug på gulvet og dæven steike, som jeg har shoppa! Men har bare brukt halvparten da, smarte meg. Men det er veldig veldig godt å finne frem de vanlige klærne mine igjen. Rart å se seg selv uten magen :-) Selv om det er litt (kremt)...trangt ved mageområdet, så klarer jeg å åle meg inn i det meste med nød og neppe.

Ut i finværet jenter, det er visst bra å bevege seg så lenge man ikke overdriver. Synes dette er spennende :-) Godt dere har mobilnr. vårt så dere kan sende meldinger midt i riene og sånn (haha ;-)

Er spennende. Ny dag og nye muligheter. Er de her i dag mon tro?

Jeg var på Dolly Parton konsert i går. Kjempebra konsert, men jeg og lille snuppelure har hatt en urolig natt. Så enten så likte hun ikke musikken eller ble bare helt oppgira - ikke vet jeg. Kanskje det rett og slett skremmer henne ut - hmm, det har jeg ikke helt tenkt på. Nei, jeg skal ikke gå glipp av den baileysbrulèen på DS. Satser på at den skal bli den o store fødeisen jeg :D

Jeg skal nå snart ta turen opp til Rikshospitalet for Stork nr 4, så da får jeg nok en gang hilse på henne - det blir koslig. Eneste aberet er at jeg ikke kan spise før etter blodprøvetakingen og jeg er skrubbsulten nå. Mamma er her på besøk, så hun skal være med meg i dag.

Lykke til millapril og samsyn. Masse fødestøv er nå sendt deres vei (på utlån selvfølgelig :D)

jupp, er her i dag også jeg :-) Ingen tegn til action heller....spent på Millapril da!

Lykke til med prøvetaking på riksen i dag. Håper du ikke må gå altfor lenge før du kan spise litt....er jo tortur å be en høygravid om å ikke spise hehe...jeg er iallefall matvrak så det holder om dagen!

Takk for fødestøvet, håper det snuppa får det med seg snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...