Gå til innhold

kan deres barn klappe, vinke og vise hvor store de er??

tre små...

Anbefalte innlegg

om dere sier det så gjør de det mener jeg?

min gjør ingen av delene hun...

syns jeg har lest flere innlegg hvor julibarn kan dette så lurer på om min er helt alene om ikke gjøre det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Neei..Min lille venn kan ikke noe av dette enda, men vi trener hver dag. Han ler og synes d er gøy, så håper han plutselig gjør d en dag..om ikke så altfor lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lært suppa mi og klappe søte, når jeg synger så klapper hun og "synger med" trener vær dag på å vise hvor stor hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kan også klappe og vise hvor stor han er når vi spør.. Ofte så viser han hvor stor han er uten at vi spør også, thi hi hi, er så søt atte. vinke kan han også, men bare sånn "innover" vinking, hvis dere skjønner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke antydning til noen av tingene. Føler hun er for liten enda, men ser jo også innlegg om så mange andre som gjør det. Alle utvikler seg forskjellig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille frøken, kan bare klappe i hendene...mn det andre jan hu ik enda...driver og lærer henne dt, mn det kommer nok etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ingenting av dette Jørgen, men han vinker sånn delsiv til sitt eget speilbilde ;) kommer vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeligvis like mange om ikke flere som ikke kan det.. så da er det bare å vente.. prøver å lære ho det.. men ho bare smiler men det kommer nok ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina kan klappe, begynner å klappe når vi synger bake kake sangen. Hun viser også hvor stor hun er hvis vi spør " hvor stor er Mina?". Av og til når det kommer besøk til oss, tar hun henda over hodet for å vise hvor stor hun er helt uoppfordret, som for å vise seg liksom :o). Hun vinker også av og til, men tror ikke hun helt skjønner forskjellen på å bruke en hånd og vinke med, og to hender til å vise hvor stor hun er :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klapper og vinker, men har ikke knekt koden på hvordan man viser hvor stor man er. Det store for tiden er å hoste... hun hoster til alle hun møter, litt sånn kremting-aktig :-) Hun synes det er sååååå sjarmerende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks, ikke noe sånt enda. Men Amanda hoster også! Sånn liksomhosting, tror hun har funnet ut at vi ler når hun hoster og kremter på liksom. Så da gjør hun det bare mer. Og det er jo søtt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan klapper når vi synger "klappe kake søte", men ikke med fingrene utstrekt. Og han har begynt med å dunke med hånda/armen i armen min når han skal vinke :o) Hihi, utrolig søt :o)

Hvor stor han er har jeg egentlig ikke gjort noe særlig med han.. Får begynne nå da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten kan ingen av delene... Men så har jeg ikke trent så veldig med ham heller. Prøver ut alle disse tingene kanskje 4-5 ganger i uka hver seg. Så det er nok for lite til at han skal lære seg det enda. Men det kommer nok... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora vinker! Kikker på hånden sin når hun vinker, og ser litt forundret og aller mest fornøyd ut! Og prøver å vise hvor stor hun er, men det går nå mest på lykke og fromme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda kan klappe, resten har hun ikke helt forstått. Ser bare rart på meg når jeg viser hvor stor jeg er...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han min kan klappe, vise og stor han er(av og til) også begynner litt å vinke men ikke mye. kommer etterhvert. vi trener hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...