Gå til innhold

sprinkelsengen.. når er de klar for stor seng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff.. det var lenge til. min er bare 1 år. og nekter å sove i sengen sin. skal sove i vår. enten vi er der eller ikke. han sover kjempe godt der. så nå er jeg på nippet om legge meg i gjestesengen, for å se om han sover hele natten igjennom i "stor seng"

Åh, nå ble jeg nesten "glad", når jeg hører at det er flere som ikke vil ligge i sprinkelsenga si.. Lillegutten vår er nå 7,5 mnd og kryper rundt som bare det.... Når han skal ha pupp om kvelden/natta, så snur han seg på magen og begynner å krype rundt i senga. Hva gjør man sånn at de ikke detter ut av den store senga????? Noen råd?

Kan kanskje demontere senga og legge madrassen rett på gulvet? Vær også forsiktig og sjekk om det er noe sted han kan komme i klem, mot en vegg el. lign.

Vi har også en som kryper rundt i hele senga si (og vår når hun er oppi den). Skulle ønske hun bare kunne ligge og kose seg...men ikke!

Annonse

jenta mi var 2,vi har slik seng med madrass i en skuff under,men vi satte for en stor "plank" så ikke føtter hender eller dyne skulle dette ut.

vi fikk i ole brum senge trekk og sa at nå hadde hun fått ole brom seng og et var jo kjempe stas å bli stor pie i stor seng av ole brom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...