Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Vitus apotek og spar kjøp har dem.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Okey, thanks;) Så de hadde noen av produktene på Barnas Hus også, men de så liksom så ekkle ut. Støvete, og liksom litt slitte... Og da fikk jeg ikke sånn veldig lyst til å kjøpe dem der... Men da tar jeg meg en tur på apoteket i stedet tenker jeg;)
mayaya Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 NB! Det finnes den ekte Babyline-serien, og en fake som er lagd med akkurat likt design! (Utrolig at det er lov!!!) Den ekte er svanemerket og kommer veldig bra ut i tester, mens den andre er slaktet og påvist hormonhemmende stoffer i. Så se etter svanen..! :-)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2007 Hmmm, okey. Takk for tipset, da satser jeg på apoteket da;)
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Er du sikker på at designet er likt? Visste at det var noen som "hermet" og at det derfor var en tvist om navneretten, men.... Det står ihvertfall ikke noen skumle stoffer på de vi har! Og det virker som om de er bra for datteren vår, eneste hun tåler pga atopisk eksem. Har kjøpt noe på apotek og noe på Spar Kjøp... Hmmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå