7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 En spiss kul ut og skikkelig vondt i selve leddet ! Æsj.. har hatt senebetennelse tidligere,men tydelig at mi ni ikke er så mini lenger,, tung å bære på.. innimellom streiker tommelen bare så det er nok betennelse igjen.. måtte bare få ut litt frustrasjon .. det gjør skikkelig vondt altså.. *stakkar meg * (he he,, uff så patetisk jeg er...)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Hadde også sånn kul rund juletider, er sikkelig vondt! Føler med deg, håper du blir fort bra igjen!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 jo takk.. det brenner inni der...au.. tar en ibux..
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Er nok ikke alene om vonde legg...Har bært mye på knerten, som har blirr snart 12 kg, og 8 mnd. Senebet. i håndlegg og skuldre....jea! Ser ut som she-woman...har jo fått DE musklene...hihihi
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 ja.. armene er blitt mye større..
Murmeline Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Velkommen til klubben!! Har slitt over en mnd nå, blir ikke bedre. Trodde først jeg hadde slått hånden, men etter hvert satte det seg i senene oppover armen. Men det er verst i tommelen. Kjøpte en fin dings i dag på apotek: Støttesak med en tykk spile, slik at håndleddet blir stivt. Problemet er nemlig at jeg bruker armen pga ikke nok vondt... Hvertfall: den typen jeg har er både for høyre og venstre hånd, og har hull til tommelen. Men ved å ikke bruke det hullet, blir tommelen sittende fast inni, og dermed får jeg nesten ikke brukt tommelen! Så satser på at det hjelper, vanlig støttebandasje er jo bare en vits. Har virkelig troen på at dette skal hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå