Gå til innhold

yeeei! 210 dager igjen! hvor lenge har dere andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..leser på skravlesiden, og der nærmer folk seg mål. føler heller jeg kan høre med dere her inne, siden vi er mere på lik linje =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hvor langt har dere andre kommet* skulle det stått. sånn går det når man ser mer på tv, enn konser om hva man skal skrive =)

Skrevet

214............. grrrrrrrrrrrrrrrr................. :o)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

229...klarer nesten ikke vente

Skrevet

I følge min side her e d 210 dager - men skal eg følge legen sin termin må d jo då bli 206.... den kjeme når den kjeme i løpet av dei dagane håper eg :)

Skrevet

214

ufattelig lenge til:o)

Skrevet

203 her, snart 2.tri! :-)

Skrevet

224... det er lenge det!!

Skrevet

219 i følge ul termin :) 205 i føge første termin(menstermin)

Skrevet

Har 206 dager igjen, går saaaakte, men sikkert nedover:o)

Skrevet

208, greit å følge med når bim teller for deg da ü

Skrevet

hei hei

sikkert et dumt spm, men jeg finner ikke ut hvor dere regner ut hvor mange dager d er igjen her på disse sidene jeg...noen som kan fortelle meg d?

Skrevet

226 her!

Skrevet

246 dager, ugh!

Skrevet

Da har vi like mange dager igjen ifølge denne siden. 210 dager. Men vet ikke om det stemmer helt. Jeg skal nå være 10 fullgåtte uker ifølge UL for litt over 1 uke siden. Men legen har satt termin til 5.okt. Blir forvirret jeg.

Skrevet

236 dager igjen. SUKK. Tenk hvor flott det hadde vært om man var hos legen og han sa kjære deg du er 7 mnd på vei du :-D

Hadde sluppet å vente såååå lenge men hadde samtidig litt tid til å gjøre klart til lillegull !!!

Skrevet

220 dager om 2,5 timar 219=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...