groma80 Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei, sorry at jeg tar meg den frihet å skriver ett innlegg her hvor jeg egentlig ikke hører hjemme...... Men var det noen som ville treffes i morgen? Husker ikke hva som ble sagt sist jeg, eller om alle skulle på besøk til mamman sin:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 var det ikke neste onsdag da? Imårra skal jeg til mamma iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
groma80 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2007 okei, da var det sikkert ingen som skal møtes i morgen da:o) da blir det på child planet neste onsdag!! Gleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 13. mars 2007 #4 Del Skrevet 13. mars 2007 stemmer det, gleder meg også Onsdag 21. mars 2007 kl. 11:00 DIB-treff Oslo Sted: Child planet, Marjorstua, Oslo Sjekk tråden under her med navn: DIB-treff onsdag 21 mars kl 11 på Child Planet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. mars 2007 #5 Del Skrevet 13. mars 2007 Heisann! Såååå treigt nett her hjemme hos mamma, så ikke så lett å få svart noe... Jeg vet ikke om det blir noe treff i morgen. Sa vel til Kosemoms at hun kunne legge inn beskjed om treff, men det har hun ikke gjort. Så da blir det kanskje ikke noe i morgen?! Jeg er en av de som har reist hjem til mamma, så da kommer i hvert fall ikke jeg. Men jeg skal bli med og teste ut Child Planet neste onsdag! Så vi sees i hvert fall da! ) Groma80; Bare koselig at du skriver innlegg hos oss... Det er jo ikke så mange dagene som skiller deg fra å høre inn her eller ikke! Hjertlig velkommen igjen! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Del Skrevet 13. mars 2007 Skulle gjerne ha kommet i morgen og , jeg. Men, venter på rørleggeren, og må male ferdig listene på kjøkkenet i morgen før han kommer. Men, skal prøve å komme neste onsdag, tror det blir veldig morro:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå