Gå til innhold

Onsdagstreff!


groma80

Anbefalte innlegg

Hei, sorry at jeg tar meg den frihet å skriver ett innlegg her hvor jeg egentlig ikke hører hjemme......

Men var det noen som ville treffes i morgen? Husker ikke hva som ble sagt sist jeg, eller om alle skulle på besøk til mamman sin:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okei, da var det sikkert ingen som skal møtes i morgen da:o) da blir det på child planet neste onsdag!! Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, gleder meg også

 

Onsdag 21. mars 2007 kl. 11:00 DIB-treff Oslo

Sted: Child planet, Marjorstua, Oslo

Sjekk tråden under her med navn: DIB-treff onsdag 21 mars kl 11 på Child Planet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Såååå treigt nett her hjemme hos mamma, så ikke så lett å få svart noe... Jeg vet ikke om det blir noe treff i morgen. Sa vel til Kosemoms at hun kunne legge inn beskjed om treff, men det har hun ikke gjort. Så da blir det kanskje ikke noe i morgen?! Jeg er en av de som har reist hjem til mamma, så da kommer i hvert fall ikke jeg. Men jeg skal bli med og teste ut Child Planet neste onsdag! Så vi sees i hvert fall da! :o)

 

Groma80; Bare koselig at du skriver innlegg hos oss... Det er jo ikke så mange dagene som skiller deg fra å høre inn her eller ikke! Hjertlig velkommen igjen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha kommet i morgen og , jeg. Men, venter på rørleggeren, og må male ferdig listene på kjøkkenet i morgen før han kommer.

Men, skal prøve å komme neste onsdag, tror det blir veldig morro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...