Mitzy Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Idag har det stukket i ene eggstokken:( Også etter jeg hoppen ned fra der jeg satt så stakk det og så ble jeg skikklig svimmel. Har bare hatt det i dag. Stikker i blandt nå og.Hadde Eggløsning(tror jeg den 5. mars)Kan jeg ha hatt det igjen? Har ikke IKM før 19., 20. mars. Mener og hørt at stikkninger kan komme ved eggløsning. Eller er det noe alvorlig. Vedvarer det så går jeg jo til legen men..
Noensomvetmontro Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Enkelte kvinner opplever at det stikker i en av eggstokkene når det befruktede egget fester seg i livmoren. Dette skjer ca 7-8-9 dager etter befrukting. Jeg opplevde meget tydelige stikninger i den ene eggstokken nøyaktig 8 dager etter antatt eggløsning med begge mine barn. Slike stikninger har jeg aldri opplevd bortsett fra disse to gangene. Første gang skjønte jeg ingenting. Andre gang var jeg helt overbevist om hva det var, og det stemte. Du går kanskje spennende tider i møte......
Mitzy Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Hmm..har tatt tester(JA, jeg er altfor utålmodig men sikkert ikke alene,hehe) men de var negative. Men er jo 8 dager siden EL nå så...hmm.. Da avventer jeg det noen dager til da:) Trodde jeg hadde fått en ny sjangs med EL,hihi. Vært skikklig oppblåst men vekta mi har gått ned 2 kg på ei uke:( joda er glad, men på en måte ikke. Ang de stikningene så var det skikklig vondt. Ble bare stående og holde meg i siden en stund. Kjennes nesten som en spiss blir stukket inn i siden.
melkekua™ Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Kan også være tr som jobber seg opp mot ikm, men håper for din del at det er egget som fester seg ;o) Lykke til!
Mitzy Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Takk, men har jo ikke troen på at det er noe allerede så raskt etter MA. Men har ikke vært så vondt idag så var sikkert ikke noe spesielt. Glad jeg er bedre nå:)Har jo ingen andre symptomer enda på graviditet heller så. Sikkert på at den ekle tanta kommer snikende over helga:( Leste forresten ett sted at hvis man hadde stikkniger og vridninger kunne det være cyster/knuter på egglederene. Ikke dermed sagt ondartede men..hmm jada, litt hyppo er jeg vel,hihi
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Hei. Jeg er 6 dager etter EL og har i dag kjent stikkinger over hø eggstokk, ikke noe vondt og hadde nok ikke lagt merke til det hvis jeg ikke var på "symptomjakt". Aldri kjent det før, så håååååper det er noe på gang. Håper det gjelder deg også Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå