Gå til innhold

Hvor mye penger har dere brukt på leiker?

Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Spurte jo om hvor mange leiker babyene hadde for et par dager siden, og da svarte jeg 15-20 leiker. Tror jeg har kjøpt 4-5 av de, resten har hun fått(som gave og brukt), så jeg har alt i alt ikke brukt så mye penger- knapt en tusenlapp. Men ser jo at jeg kommer til å bruke en del lapper på leiker opp i gjennom åra..

Hvor mye tror dere at dere har brukt på leiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått så masse leker, så vi har ikke brukt så veldig mye penger. Hvis vi trekker fra de 300,- jeg brukte i dag så har jeg vel brukt 8-900 kroner tenker jeg... :o)

Er heldige å få arve masse ting, i tillegg så har vi jo stor familie få gaver fra! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm....har masse og fått/arva alt. Sikkert brukt max 150 kroner på det :) Men masse penger på pulk og bæremeis da phu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har brukt en del på leker. det er så mye fint. så han har vel alt får også mye av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt masse penger på leker.

kjøper alt som ser kjekt ut, men må slutte nå for han har så masse.

å ikke leker han med alt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke kjøpt noen av lekene selv. Har kanskje brukt 1000kr på leker,resten har han fått.

Men må kjøpe inn litt nytt nå,begynner å bli lei de lekene han har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn føler jeg det også, hun begynner å bli så stor og nysgjerrig, men er så redd for at hun skal bli bortskjemt med leiker også.

Har kjøpt noen bildebøker til henne, for de er hun så utrolig glad i, vi kan sitte og lese en halvtime om gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sååå masse leker! Men ikke kjøpt mye nei:) Arva masse etter storesøstra si, og lilletanta. Fikk mye til jul og litt sånn ellers av besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...