Gå til innhold

Fikk ikke reductil jeg....


mess79

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gledet meg til å endelig få denne denne praten med legen. Trodde at det ikke skulle være noe problem å få en resept, har jo bmi på over 30... Men, jeg skulle ha p-piller også, så tok den saken først og da målte hun jo blodtrykket mitt i den forbindelse. Det var for høyt gitt... (sånn hun uttalte seg var det mye, men når jeg sjekker litt er det jo ikke sååå høyt da.., ca 130/90..) Så da må jeg til med andre metoder enn piller da, og jeg gjør det ikke med så veldig stor motivasjon siden det aldri har gått veien tidligere. MEN, nå har jeg fått et spark i baken, jeg vil jo ikke risikere helsa mi noe mer enn jeg har gjort til nå. Noen som kan gi meg et spark til og litt mer motivasjon??? Og så gjerne noen knall gode tips i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsa er viktigst! Men skjønner at du blir frustrert... Selv har jeg stått stille siden midten av november, og det er ikke særlig motiverende, når man ikke får noe igjen for innsatsen.

 

Var hos legen selv i dag, blodtrykket var 150/90!! Men både jeg og legen forstod at dette kom av stress under samtalen, og ikke av andre årsaker. Så jeg fikk reductil. men jeg kontrollerte blodtrykket i forrige uke da, så jeg VISSTE at det i utgangspunktet er normalt.

 

Men håper du ikke gir opp for det, du kan jo ta det opp igjen med legen når blodtrykket stabiliserer seg. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...