Gå til innhold

September: Noen som IKKE har begynt med mye forskjellig mat til babyen?


sije

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at veldig mange med baby på 5-6 mnd har begynt å gi både det ene og andre for lenge siden... Mi tulle på snart 6 mnd har fått noen skeier grøt på ettermiddagen de siste 2 ukene, ellers kun morsmelk. Noen andre som også "fullammer"? Eller henger vi etter her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her fullammer vi.

Jeg også synes "alle" gir både det ene og det andre. Men her er det kun pupp og tran ennå. Synes nesten litt synd på junior, for han er sååå nysgjerrig når vi spiser. Har kjøpt inn grøt nå da, så får vi se om det blir noen smaksprøver snart;-) Han er 5,5mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner meg fremdeles som fullammende. Vi har til nå prøvd smaking av grøt på kvelden, men det er ikke mer enn 4-5 skjeer. Nå tenkte jeg vi skulle teste eplepure snart...

 

Ellers har alle rundt meg med barn født i september begynt. Føler selv at vi er trege, godt å høre at det er flere av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gir vi ett lite grøtmåltid om kvelden, ellers er det bare puppen som gjelder. Han vokser seg så stor og fin, og er fornøyd og blid - så da ser jeg ikke noen grunn til å innføre så mye ny mat med en gang... Men vi kommer nok til å prøve litt mer framover.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...