Gå til innhold

hvordan merker du at du har en MA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjære deg renate, hvis man er i uke 12 er det heeelt normalt og miste symtomer=)

Og en MA er ikke vanlig før uke 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppdages enten på ul, eller ved at det går over til en SA etterhvert. Det er ofte slik at kroppen prøver å støte det ut selv etter at det har godt en stund (men det kan gå flere uker, altså) Jeg mistet symptomene mine, men det er ikke alle som gjør det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er individuelt. Hcg-nivået bruker jo en stund på å synke, og jeg tror det kan være grunnen til at symptomene også kan vare.

 

Håper ikke du bekymrer deg mye for dette, anonym. Det hjelper så lite i grunn:) (vet det er lett å si, men det er noe sannhet i det også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

desverre merker man ikke en MA,som regel kommer det ut som en blødning,og man antar da at fosteret har vært død i noen uker,kroppen pleier som regel å ordne opp selv,selv om det kan ta noen uker,og dette skjer som regel før uke 12, det er heller ikke rigtig som noen over sier at det er mest vanlig i uke 15,for det er det ikke...ma er egentlig ganske sjelden i seg selv,akkurat som abort er,faktisk går de fleste svangerskap helt normalt,grunnen til at du leser om så mange som er så uheldig å oppleve dette er fordi tettheten av gravide er ganske høy her..bare se på aktiviteten her..har du sett en hjerte slå i uke 6-7,så har du faktisk veldig gode odds til å få en helt nydelig frisk baby;) på den ordinære ultralyden man har i uke 18,så er det bare 3% som det blir oppdaga noe avvik på...så da er det ganske liten sjanse med andre ord,slapp av og nyt den voksende magen din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne så at hjertet banket i uke 7, men like vel mistet hun i MA i uke 10. Noen garanti har man aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også! Var utrolig kjipt, men, men. Ble gravid med en gang vi prøvde etter utskarpningen, og det gikk kjempefint hele svangerskapet. Har igjen 5 dager nå:) ( på besøk fra 3tri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...