mommy77 Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Pumpa meg i går morrest og satte melka i kjøleskapet, brukte litt av det i grøten til snuppa i går. Sparte resten til grøten i dag, men jeg syntes den smakte litt surt, litt såpe smak.... Jenta er litt over 5mnd, gir henne kun to t-skjeer med pulver som jeg blander med mm og litt banan. Blir hun "syk" av den tydeligvis litt sure melka??? Ikke mye melk,kanskje 15ml... Slutta å gi henne når sambo smakte på den og syntes også den smakte litt "rart". Trodde mm holdte seg ganske lenge i kjøleskap.... Takk for hjelpa! Klem
Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 hm...den skal jo holde seg da, huska du å riste den før du blanda? Har en tendens til å skille seg om du skjønner?
Blomman Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 vet at mm blir litt såpete i smak i fryseren så det er nok helst den smaken dere kjenner (selv om den ikke har vært fryst) Det er viktig at melka står nederst og innerst i kjøleskapet for å holde seg lengst mulig. Er der usikre på melka så kast den..... Sprut heller melk rett fra puppen til grøten du (tips om håndmelking på ammehjelpen.no)
mommy77 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg rista den før jeg blanda. Regner med det går bra med snuppa allikevel=) Skal heretter kun bruke nypumpa melk, men er så dårlig på den håndmelkinga... Jaja, tusen takk for god hjelp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå