Gå til innhold

Mage så fort????


mamma_igjen:)

Anbefalte innlegg

Er 7+5 og føler meg nesten 4.måneder på vei med denne magen! dette er mitt andre barn og hadde det ikke slik med første. Da ventet vi med å si det til vi var fire måneder på vei. Men hvis denne utviklingen fortsetter slik så er vet jeg ikke om jeg klarer å skjule det til helgen en gang.. Kunne tenkt meg å vente lengst mulig med å si det denne gangen å.. Hørt at man er ganske "oppblåst" med andre man,og at det forsvinner litt etterhvert og jevner seg ut..

Noen andre som har det sånn? eller liknende?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt normalt, ikke så mye du kan gjøre noe med (og spille det egentlig noen rolle om andre får vite det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare deg... Det var et likt innlegg for noen dager siden. Er på vei med andre mann selv, og er 10+4 og føler jeg er minst 5 nærmere 6mnd på vei med magen min, men så var jeg liten m første da,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

gár nok fortere med nr to ja... med nummer en fikk jeg ikke mage fár je var nesten 5 mnder pá vei- og med nr to spratt den bare ut!! haha- har nok mye á si at musklene ikke er sá spenste lenger. er tre og en halv uke pá vei med nr tre ná da- (testa 4 dager för ikm) og synes jeg har mage allerede! hahaha

kose med mage synes jeg :-))

 

lykke til pá ferden! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, jeg er i uke 5 og jeg har mage allerede ;)

Det er ikke tull en gang. Jeg har ellers helt platt mage, emn nå har den est ut. Er veldig stolt av den lille bula mi jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

kjenner meg i gjen her ! Er 4,4 uker på vei og kjenner at buksene er ubehaglige i livet men passer fint i lårene.....

Men så er det jo også de som slapper helt av i magen (sier ikke at dere gjør det )så magen blir ekstra stor med en gang man får høre at man er gravid.

Dette er jo ikke til å anbefale siden dette ikke er bra for ryggmusklene.

Det er best å prøveå holde holdningen så lenge som mulig.

Nå sier jeg ikke at alle skal gå rundt å holde magen inne, men tenke litt på kroppsholdningen.

Gleder meg til magrn synes ! Dette blir nr 3 og synes dette er like spennende hver gang! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk mage ca uke 22 tror jeg.. Etter uke 30 ble det skikkelig gravid-mage.. Hadde endel luft i starten så av og til var magen oppblåst før den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og føler meg som en sperreballong...har ganske mange bukser jeg har måttet forkaste fordi de rett og slett blir ubehagelig i livet. Er bare 6+6 så regner med at oppblåstheten roer seg litt før en ordentlig mage kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...