Gå til innhold

Legebesøket endelig over! Huff å huff....


Lykkeliten - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Ny her jeg!

 

Fikk endelig motet meg opp til å komme meg til legen... Noe så ydmykende å ta opp... Men nå er jeg hvertfall i gang med Reductil! Kjempespent på effekten! Har bestillt sydentur, og for å si det sånn - jeg går ikke på stranda i noen bikini nå,,,! Så nå skal det jobbes her! Mange kilo igjen til målet...!

 

La på meg 25kg under svangerskapet (fødte i fjor sommer), og var allerede før svangerskapet ca 10kg over normal/idealvekta mi... sukk..Begynte å slanke meg når de første 6 ukene var gått. Tok av meg 12kg (+ de 7 som forsvant ved fødsel) selv ved hjelp av trening og kcal-telling, men så var det full stopp. Og var akkurat like aktiv med trening og i forhold til kosthold.

 

Så nå har jeg gått i måneder å tenkt å bestille en legetime for å få en pådriver, og fikk endelig fingeren ut, så nå er jeg så glad!!! Beklager at det ble litt langt dette her:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du har kommet i gang. Jeg begynte lørdag 3 mars. Gikk heldigvis bra hos legen og han syntes det var lurt å prøve reductil når jeg har prøvd alt annet. Jeg har lagt på meg 20 kg siden før jeg fikk barn. 10 kg pr unge. Var ikke noe moro. har ikke gått ned noe enda, men jeg håper det skjer noe snart. Hvis jeg ikke har gått ned mer enn 2 kg etter 4 uker så skal jeg få 15 mg. tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som Reductil dame :)

 

Håper du også holder oss oppdatert her inne om hvordan det går.

Vi må jo bare backe hverandre opp,så godt vi kan :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Det er veldig inspirerende å lese om andre og hvor mye da har gått ned. får en ekstra "piff" til å stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på kontroll om en måned for å måle blodtrykk og veies. Fikk 15mg med en gang jeg...!? Merkelige greier... Var til og med ikke sikker på om jeg kom til å få de siden jeg nå ligger rett under BMI grensen. Men men...

 

Du må ikke gi opp, skjer nok noe snart skal du se! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Skal holde dere oppdatert! Har dere fast oppdateringsdag/veiedag her inne eller?

 

Tar litt tid å få svart dere siden jeg flyr litt opp og ned til en liten en som ikke er særlig lysten på å sove i kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var rett under BMI grensen jeg også (27,2). Bra legen nevnte på første time at jeg kunne gå opp hvis 10 mg ikke virket bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...