Gå til innhold

Småblødninger på Crinone (samme som på assistert befr.)

Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Sorry, men her kommer litt ekle detaljer:

Går på Crinone på 13. dagen nå og i dag har det kommet litt lys rosa væske ut der nede + noe som ser ut som brunrødt, finkornet grums som synes på toalettpapiret hver gang jeg har vært på do. I ettermiddag kom det i tillegg ut to små blokoagler (som var ordentlig røde, altså). Blir så livende redd for at jeg kan ha hatt en SA, men jeg har jo ingen smerter, bare dette forbanna grumset som kommer ut.

Og forresten så er jeg begynt å bli ganske irritert der nede av Crinonen.

Spørsmålet blir da: Er det flere enn meg som har hatt småblødninger under bruk av Crinone? Det står jo som en av bivirkningene, da, men likevel... Tror dere jeg har mistet mtp de nevnte små blodkoaglene?

PS. Tok ny CB digital i dag og den viste gravid, men jeg vet jo at HCG kan henge igjen i kroppen etter at man har mistet også, men streken på testepinnen var STERK, altså!

Huff, dette ble langt, men jeg er KJEMPETAKKNEMLIG for svar. Er litt utafor nå... :-(

Fortsetter under...

Sniker meg inn her og svarer jeg, selv om jeg har født.

Jeg brukte Crinone nemlig, og jeg fikk en del utflod, som var alt fra orange til rødlig. Det kom en del slike klumper, de var mest orange her.

Når jeg slutta med Crinone så kom det ikke noe mer blodig utflod og babyen hadde det heeelt fint. Hun ligger her i vippestolen og ser seg rundt=)

Så det er helt normalt! Men skulle du blø masse eller blir veldig usikker så ring lege eller sykehuset for en ekstra ul=)

Lykke til!

Åh, tusen takk for svaret! Godt å vite at noen har opplevd noe tilsvarende og at det har gått bra!

Tror nok det gir seg så snart jeg er ferdig med Crinone. Har tatt siste i dag :-) Har ikke vondt eller noe og det var bare den ene dagen at det kom ut litt rosa. Nå er det bare sånne små klumper (æsj!) i ny og ne. Tok min 5. graviditetstest i dag (CB digital) og den viste gravid i løpet av bare 4 - 5 sekunder! Dessuten begynte jeg å bli kvalm i går, så jeg er ikke så veldig bekymret for om jeg har mistet eller ei lenger ....

Gratulerer så mye med den lille jenta di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...