Gå til innhold

Slik går det med Reductil bruken min !!Vil også vite hvordan det går med dere andre Reductil brukere:)

Anbefalte innlegg

Begynte 5.februar (tror jeg det var) ,og har gått ned 8,2 kg.

Det skal også sies at jeg ikke har hatt mulighet til å trene i det hele tatt,og kost meg i helgene.

Så alt i alt er jeg fornøyd!!

Hvordan går det med dere??? La oss ta en oppdatering:)

Fortsetter under...

Hei!

Første uken gikk jeg ned 2 kg.Jeg brukte 10 mg de første 28 dagene,så gikk jeg over på 15 mg,det er de jeg bruker nå.

Er det 10 eller 15 mg du har?

Kan jo være at du må over på 15 mg.

hei hei jeg startet 1 mars og har gått ned 4,1 kg til i dag. har veiedag i morgen da..

+at jeg har mensen og da pleier jeg alltid å gå opp litt,

så hvis jeg har gjort det er jeg veldig fornøyd.

(fornøyd nå å da. :-) )

Annonse

har gått på de i 6 uker, gått ned 8-9 kilo, men har nå sluttet. ville ikke ta mere kjemikaler, og har nå blitt flinkere til å være aktiv og spise regelmessig så håper vekttapet fortsetter :)

deilig og sove tungt og godt igjen, ikke har jeg så mye drømmer heller :)

lykke til alle dere som fortsatt slanker dere med eller uten reductil:)

we can do it!!!

hallo! snart hådd fire uker på reductil. men har ikke gått ned mere enn 4 kg..... så det er flere her ser jeg som har gått ned mere enn meg...hvor lenge skal man gå på 10 mg før man ber om 15 mg da? kan det hjelpe på..eller kanskje man bare skal ha tålmodighet? er jo best om man ikke går ned så fort på engang kanskje...så det varer lengre i ettertid? hmmm...... tror jeg skal prøve ei stund til før jeg prøver meg på 15 mg...:) eller hva sier dere?

Jeg gikk på 10 mg første mnd. og begynte så på 15 mg. har ikke merket noen nevneverdig forskjell. Da jeg begynte på 10 mg raste jeg ned noen kilo på ett par uker, men det hadde ikke samme effekten å gå over på 15 mg. Tror det viktigste er å være nøye med det man spiser, merker ihvertfall her at det ikke skal mye slurv til før jeg ikke går ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...