Venja Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Ser det er mange som skal bruke lammeskinn i vogn... Hva skal dere som ikke skal ha lammeskinn ha i vognen? Kun madrass eller noe annet?
mayaya Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal ha lammeskinn nå i starten, men har tenkt å gå oer til helseteppe når det blir sommer. Det gir også litt av den samme varm/kald-effekten :-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal ikke ha lammeskinn. Hva vi skal ha i vogna vet jeg ikke helt ennå. Det er store temperaturforskjeller i mai her nord, det kan være ordentlig sommertemperatur, eller det kan være snø og iskaldt, så vi må se det litt an.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Lammeskinn er gull verdt! Hadde ikke byttet det ut mot noe som helst!! Selvfølgelig har jeg ikke skinn i vognen på sommeren da... )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal ikke ha lammeskinn.Skal bare ha vanlig madresse i vognen ja.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal heller ikke ha lammeskinn.. vet ikke enda hva vi skal ha, men lammeskinn blir det hvertfall ikke.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal ikke ha lammeskinn i vogna... Skjønner ikke påenget med det heller egentlig, men ser det er masse innlegg om det. Er jo madrass i vogna å så...
kokko Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal ikke ha det og ikke anbefaler de det heller til de som har atopisk eksem. nevøen min hadde det, og brukte mye ull, og han skreik og skreik og skreik de gikk til legen og der fikk de beskjed om at han hadde atopisk eksem og ikke skal ha ull og ikke likke på dette lammeskinnet som de hadde kjøpt... i våres vogn så er det en liten madrass i bunn og så tenkte jeg å ha en liten dyne oppå...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Jeg lurte faktisk på å ha et ullteppe nå i børjan... Skal jo ha så mye annet tøy på seg atte, men har vært skikkelig i tvil, men tror konklusjonen havner på et ullteppe, får kjenne på ungen når hun ligger i vogna og ta det derifra
Frk. Vable Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 I vognen vår er det jo med pose, vi brukte denne til første. Er det ingen andre som har pose til vognen??? Sånn "sovepose" som følger med?
veronica<3 Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Nei, jeg kjøpte et tykt ullteppe, jeg:) Syntes det var utrolig fint, og har nesten samme effekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå