Gå til innhold

Lenge siden sist, er det noen igjen her enda??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,der var du ja! Koselig å se nicket ditt igjen:-)

Tja nytt......Kirsty er blitt gravid da;-)) heldigvis! var jo på vei til prøverør og greier!

Ellers er det komt ganske mange nye til her inne.Men jeg holder visst stand fremdeles;-/

Bra at du får utredning nå,ting blir litt lettere da...

Det var gøy å høre, er hun langt på vei nå da?? nei, så gøy... er det noen jeg unner det, så er det henne.

ja du har holdt på en god stund du også nå??

jeg vet ikke helt når utredninga skjer da, kan fort gå to måneder... ikm til søndag, så jeg håper jo at det skal skje nå da... hehe!!

hun har termin 10.11.07:o) ja fy flate er kjempebra!

vi har holdt på i over ett år vi,har ikke brukt prev.på 4-5 år heller så vi har nå sendt inn skjema for prøverør.

Ja det kan ta en stund når man venter på utredning,men håper at tr ikke dukker opp hos deg nå da! har forresten Ikm selv nå den 16,krysser for oss beggeXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

(har mensmurringer og ømme bryst men sikkert bare pergosymptom,typisk min uflaks)

vel, jeg er iallefall en sa lengre enn jeg var sist du var her :(

er helt ferdig med utredningen jeg da, og der fant de ikke noe galt.

håper det klaffer for alle oss snart. det er fan meg på tide altså!

Annonse

Hei :o)

Ja, jeg holder stand ennå også...trodde lykke var kommet for en mnd siden, men den var kortvarig. Så da har jeg erfart hvordan det er å ha sa også.... :o(

Men som Karius og Baktus sier: "

Det er dårlige tider kjære bror".

"Ja det er dårlige tider".

"Ingen søte saker og ingen steder å bo".

"Det kommer nok snart noe søtmat skal du se kjære bror..."

Karius er evig optimist, og det prøver vi å være også :o)

Hvordan er det med deg da? I Karius eller Baktus modus?

(Du, jeg er småbarns mamma - håper du ikke blir støtt :o))

Du må bare være mer her om du orker. Bra stemmning for tiden synes jeg :o)

Hei,

Saa godt at du skal utredes, det blir nok godt aa komme i gang. Synes veldig mange har blitt gravide, jeg, ogsaa noen som har holdt pa veldig lenge, det er ekstra hyggelig. Haaper det ordner seg for det snart ogsaa, og gjerne paa naturmaaten denne mnd. Man vet aldri... =o)

Jeg har hatt to spirer paa hybelen siden oktober, eller det vil si en paa hybelen og en som bare florerte i naerheten et sted, begge ga seg foer 5 uker var omme, og naa haaper jeg ny leieboer er paa vei inn, det er lagt nye gulver paa hybelen (=sink og gravidforberedende vitaminer) det er mer troekk i anlegget der inne (trener en time hver dag) det er vannspeil paa veggene (drikker mengder med vann) og det er i det hele tatt mye morsommere der inne for ny leieboer tror jeg, med gratismassasje i veggene hver eneste 3. dag. Saa her er redet klart for ny spire, og jeg er optimist. Husleien er den samme saa jeg haaper interessen er stor... 9 mnd's oppsigelsestid dersom noen flytter inn!! Ellers faar de ikke med seg depositumet med seg ut igjen...

Lykk til med utredning!

Hei!

Joda vi er endel som holder stand ennå, og som fortsatt sliter.

Merkelig nok er håpet like stort hver pp, jeg lærer aldri. Så vi får se hva som skjer.

IKM om 2 uker, det er leeenge å vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...