Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Noen med erfaring fra dette? Hvordan oppdages det?
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 moren min hadde en slik.. spurte hvordan hun opdaget det.. og hun sa at det gikk ikke ann åp unngå å merke det for det var visst svært smertefult.. vet ikke når , men i allefall svært tidlig i svangerskapet.. (uke 5-6)...kanskje tidligere.. vet ikke om smerte ol symptomer er individuelle da men...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Hvordan gjorde det vondt da? Ryggen? Magen?
endaeintrønder Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Hei,titter innom fra 2 trim:) jeg hadde en exu i fjor sommer,da oppdaget jeg det,ved at jeg fikk sterke magesmerter,like etter jeg testet positivt..Dro til legen,og han henviste meg på ul,da så de en fostersekk,men ikke noe foster,men de mente kansje det var for tidlig!Men jeg måtte dra ut og inn for å sjekke hcg hormonet da,for er det et normalt svangerskap,så skal det dobble seg annen hver dag,dvs feks 500,så skal det bli 1000 2 dager etter på,2000 2 dager etter der igjen, osv ..men hos meg så steg hcg da,men ikke slik som det skal!så begynte jeg å blø,og dro på ul,og da mente de at jeg hadde hatt en sa..men skulle ta å måle hcg,så det sank riktig..men det steg mere,å jeg ble i hui og hast kjørt i ambulanse om natten til sykehuset da,og ble operert kl 3 om natten,da viste det seg at jeg hadde et foster i ene egglederen,så den ble fjernet også..og 1 liter blod i buken,det er kjempefarlig å gå med slikt FOR lenge,man kan faktisk dø..jeg hadde to foster da,tvillinger vistnok fikk jeg beskjed om fra patalogisk..og var 9 uker på veg..men du får sinnsjuke smerter altså,rier er peanuts i forhold!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå