LilleVakreAnna Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Må bare si at for meg er ikke prøving lenger sånn som for mange her inne. Klarer ikke å føle noen positiv spenning med prøvinga, slik som mange beskriver. Jeg klarer ikke lenger å tro at vi faktisk skal lykkes en dag, har rett og slett mista håpet. Samtidig klarer jeg ikke la være å teste for el de fleste måneder, streve med å ha sex til riktig tidspunkt (både mannen min og jeg reiser masse i jobbene våre - så det blir et psykisk press i tillegg, at jeg nesten alltid er redd vi ikke rekker å treffes!) Så jeg må bare spørre - hvor stor er sjansen for at vi aldri skal få oppleve å bli foreldre?? Er det noen som har noen trøstende og oppmuntrende ord å komme med? (er vel egentlig bare det jeg er ute etter...) Har prøvd i "bare" litt over ett år, har en laaang historie med 3 forskjellige leger som ikke tar meg alvolig I DET HELE TATT når jeg har prøvd å spørre og forklare om min oppriktige bekymring -så jeg føler at vi virkelig stanger hodet i veggen!! Mannen min har ikke en gang fått testa svømmerne sine, fordi hans lege nekter å henvise han før jeg har vært hos gyn osv osv. Veit ikke om noen gidder, men hadde vært så godt å høre fra noen andre med litt mer positivt syn på livet... Er nå ei uke etter el, og i dag våkna jeg med superømme og opphovna pupper, men ble ikke glad for det en gang, bare lei meg, det er ganske vanlig pms-tegn hos meg. Sjøl om vi denne gangen hadde god tid sammen i flere dager både rett før og etter el. DYPT hjertesukk fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Føler med deg og vet hvordan du har det. Har prøvd i snart 3 år (mai 2004) og har nettopp avlsuttet siste negative prøverørforsøk på Riksen... Vi tror egentlig ikke at vi kommer til å lykkes, jeg blir nok aldri gravid - og det er tungt. Håper det ordner seg for dere. :-)
LilleVakreAnna Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Huff, nå fikk jeg SKIKKELIG dårlig samvittighet for det jeg skrev!!! Jeg veit jo ikke en gang om det er noe galt hos oss -det finnes vel folk som prøver i over et år uten at det er problemer?!?! Jeg håper indelig at det likevel kan ordne seg for dere!! og sjøl om jeg ikke akkurat kan si at jeg veit hvordan du har det, så kan jeg med sikkerhet si at jeg veit litt om hvordan det er å føle seg mislykka, ikke duge til noe og at alt rundt er bare jævla dritt!! Men vi har i det minste funnet en person som vi vil tilbringe livet sammen med, og som vi ønsker å få barn med -får prøve å tenke på det positive som er! Kjempeklem til deg -jeg ønsker VIRKELIG at ting ordner seg for dere!!! så får heller jeg vente litt lenger!
kine 24.12.2007 Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Hei! Jeg vet ikke hvordan det føles, siden jeg akkurat har begynt å prøve selv. Grunnen til at jeg svarer deg, er fordi jeg her om dagen kom over en artikkel som skriver at man nå kan teste sædkvaliteten hjemme: http://www.mozon.no/php/art.php?id=350676 Sjekk også denne linken som er hjemmesdiden til produktet: http://www.fertell.com/ Synes det virkelig er dårlig av legene som ikke hjelper til. Har hørt om andre her inne som sier man bare må smøre på tykt når man snakker med legene, og kanskje legge på litt ) Ønsker dere begge to lykke til videre. Håper virkelig det klaffer for dere!
LilleVakreAnna Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 Takk for oppmuntrende svar! Egentlig skulle jeg ønske jeg kunne håpe litt mer på at det en dag skal klaffe! Sjøl om jeg bare ser negativ på det nå for tida blir jeg like skuffa hver gang tr kommer, griner nesten en hel dag. Slitsomt å ha det sånn!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 skjønner deg veldig godt! er vel ikke så mye man kan si for å oppmuntre,eneste som nytter er å fortsette å prøve. håper det klaffer for dere og at det ikke tar så lang tid! lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå