Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte jo kjøpe den berømte fødselsforberedende oljen... Verdt et forsøk iallefall.

Dere som har brukt den eller bruker, bare smører dere liksom? Eller må man "massere" litt for at det skal ha noe effekt..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JM på svangerskapskurset sa at det holdt å bare smøre, så da har jeg gjort det. Ikke noe massering eller tøying. Det kjipe er jo at jeg forestiller meg at det hjelper så lite, ettersom jeg springer på do hver halvtime, og å da smøre seg 2 ganger i timen blir litt pes... Men, men, får håpe det hjelper litt ihvertfall :)

Skrevet

jeg fikk beskjed om at det hjalp ingenting å bare smøre litt..

d som hjelper er å masere og tøye,ca.20min hver dag!

samme hvilken olje man bruker,kan godt være glide middel omså!

har fått høre dette av flere som har brukt div oljer,pluss at både jordmor og legen min har brukt dette selv!

Skrevet

Vet ikke hvilken du har, men jeg har Weleda fødselsforberedende olje.. Der står det at man skal massere den inn i 10 (!!!) minutter, annenhver dag.. Altså, nå klarer ikke kroppen min å sitte i den stillingen der i 10 minutter da... hahahaha

Men massering er nok bra tror jeg, så den kommer skikkelig inn :-p

Skrevet

stemmer det ja..har weleda oljen jeg også..huska bare feil tall..;p

men fikk høre der jeg kjøpte den også,at det er viktig å masere..det er det som stimulerer blodtilførselen slik at huden blir elastisk..=)

Skrevet

Hvor har dere kjøpt Weleda oljen?

Skrevet

helsekost forretning..vita feks..=)

Skrevet

Ja det er Weleda sin jeg har.. Ok skal prøve meg frem litt da :)

Får kjøpt den på helsekost!

Skrevet

Når begynner man med dette da? Har tre uker til termin, burde kanskje begynt, jeg da??

Skrevet

hvor mye koster den??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...