Gjest Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har hatt så vondt i magen i et par dager nå, med opphold på kveldstid i går. Men i dag så er magen rar- det gjør vondt nederst i magen, hadde skikkelige mensmurringer på morgenen, og når jeg står oppreist er det som å ha en eneste lang kynner. Og så presser det sånn nedover, så lysken føles veldig vond- går utifra at det er bekkensmerter ( har BL), men poenget er at jeg synes alt dette er så tidlig enda. Slik som dette følte jeg det mer mot slutten sist. Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget:-) Litt sutrebehov og litt behov for å høre at flere har det sånn, kanskje.. Flere som ikke helt skjønner seg på sin egen kropp?
MissAntrop Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har det litt sånn nå, men har også bare 4 dager igjen til termin da.. Du sa du hadde det mot slutten sist gang, husker du hvor lang tid du gikk med denne følelsen før noe skjedde??
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Nei, klarer ikke å huske hvor tidlig/sent det begynte å føles sånn. Ble faktisk igangsatt til slutt sist. Hadde maserier i dagesvis, og den murringen fra i dag morges fikk meg til å lure...minte meg på maseriene. Men uvi...det kan vel kanskje forklare saken ja. Trenger jo ikke å kjenne sviing osv når en tisser når en har uvi som gravid. Skal uansett til legen til til kontroll på torsdag, så da får jeg sjekket det hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå