Gå til innhold

Småblødninger på Crinone

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Sorry, men her kommer litt ekle detaljer:

Går på Crinone på 13. dagen nå og i dag har det kommet litt lys rosa væske ut der nede + noe som ser ut som brunrødt, finkornet grums som synes på toalettpapiret hver gang jeg har vært på do. I ettermiddag kom det i tillegg ut to små blokoagler (som var ordentlig røde, altså). Blir så livende redd for at jeg kan ha hatt en SA, men jeg har jo ingen smerter, bare dette forbanna grumset som kommer ut.

Og forresten så er jeg begynt å bli ganske irritert der nede av Crinonen.

Spørsmålet blir da: Er det flere enn meg som har hatt småblødninger under bruk av Crinone? Det står jo som en av bivirkningene, da, men likevel... Tror dere jeg har mistet mtp de nevnte små blodkoaglene?

PS. Tok ny CB digital i dag og den viste gravid, men jeg vet jo at HCG kan henge igjen i kroppen etter at man har mistet også, men streken på testepinnen var STERK, altså!

Huff, dette ble langt, men jeg er KJEMPETAKKNEMLIG for svar. Er litt utafor nå... :-(

Fortsetter under...

hei

jeg har aldri vært gravid selv,men kjenner flere som har "spottet" eller små-blødd i begynnelsen av graviditeten..

så lenge du ikke har store smerter og blør mye rødt,tror jeg du kan slappe av :)

sikkert noen som har opplevd det samme som deg her inne,så håper de svarer deg,slik at du for slappet av..

klem til deg

Jeg har også litt lyserødt blandet med crinone. En dag på dag 5, så dag 6 og litt de siste par dagene nå. Jeg tror ikke det gjør noe så lenge det ikke er friskt blod og mer enn det..Vi ble jo faktisk nygravide samme uke, vi - koselig:-) Satte pris på innlegget du la inn på tråden min!

Lykke til:-)))))

Hei

Begynte å blød litt nå og det kom slik du forklarte det og ganske mye men det stoppet så ble kjempe engstelig nå men hvordan går det med deg? Jeg har teste dag på fredag og har fått dårlig vibber nå men kanskje du kan gi positivt svar? Lykke til uansett.

klems

Hei moniQ36!

Har ikke hatt noe tegn til blod i dag. Bare det nevnte brunrøde grumset. Æsj, så ekkelt! Ringte til IVF-avdelingen jeg tilhører i går, som kunne fortelle meg at å blø litt lyserødt var helt normalt når man gikk på Crinone og ikke noe å bry seg om. Og når det gjaldt "grumset" så var det også vanlig. Crinonen klumper seg jo litt inni skjeden og skal jo ut igjen, så det er den som kommer ut nå.... Skikkelig ulekkert, synes jeg og ikke akkurat noe som oppmuntrer til sengekos :-)

I alle fall så har jeg ingen dårlig feeling lenger i dag. Er 4 uker på vei i dag og trøttheten og kvalmen har kommet som kastet på meg, så det er nok ingen tvil om at jeg fortsatt er gravid....

Vet jo ikke om vi har hatt akkurat samme opplevelse av det, men jeg synes ikke du skal behøve å bekymre deg så mye. Er visst mange som har litt småblødninger helt i starten av svangerskapet, så jeg xxxx fingrene for oss begge!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...