Ketisi Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Logger inn i dag, og får beskjed om at jeg har 24 dager igjen til termin.... Men Simen har rukket å bli 13 dager ! Om noen vil bli ferdig før termin kan sex anbefales for å sette igang... Det gikk ca 2 timer etter før jeg begynnte å lekke fostervann, og etter ca 2 timer til begynnte riene. Det var med blandede følelser jeg ringte jordmor... 5 uker igjen til termin... Heldigvis gikk alt ganske bra, selv om han var bare 45 cm og 2465 g var han ganske så sprek. Måtte ha en natt med lysbehandling pga gulsott og det var ikke noe morsomt... den bittelille kroppen med kun en bleie og noen snodige briller på seg, inne i noe som lignet et solarium. Han ble heldigvis snart bra, og vi fikk reise hjem etter 3 dager. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får endret status her inne... må vel komme meg over til februar klubben... noen som vet hvordan
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Hvor lang og tung var gutten din da, siden han kom 5 uker før termin?
Ketisi Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Han var 45 cm og veide 2465 g, hadde blitt en skikkelig plugg om han hadde holdt seg der inn ei stund til.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 hehe...nesten like greit at han kom litt før da:)) Du er heldig som er ferdig vertfall...
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 fin str på gutten din da... bare et par hundre gram mindre enn jenta mi som kom 2 uker på overtid.. lykke til å kos deg med den lille gutten... godt å være ferdig til tross for en litt tidlig start vil jeg tro...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 så herlig at alt gikk bra også.Har fortsatt sex her i gården..har hatt det hele svangerskapet.Har igjen 7uker her nå så det går nedover.Enda min mor mener jeg kommer til og føde 3uker får tiden. Gratulere så masse og lykke til med gutten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå