Gå til innhold

Press/trykk "der bak"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- om dere skjønner?

Er det flere som har fått dette? Jeg er i uke 35, og har i det siste fått i tillegg til skikkelige stikninger i skjeden et press/trykk der bak... er dette et tegn på at babyen kommer ned i bekkenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det akkurat sånn, og det kom for 1-2 dager siden. Jeg har 4 dager igjen til termin, hodet til babyen er festet og jeg aner ikke hva dette betyr. Kanskje skjer det noe snart?? *håpe, håpe*

Skrevet

Ingen flere som har hatt eller har det sånn?

Skrevet

jo jeg har det sånn hele tia, er moden og ungen har festa hue og alt er vel egentlig klart, mangler bare rier og åpning, men i det siste nå så kjennes det ut som jeg må på do og gjøre nr 2 hele tia, men kommer jo ikke noe.. aner ikke hva det kan være. har 23 dager igjen...

Skrevet

Jeg har det også sånn, er i uke 32 og barnet ligger med hodet ned. Veldig langt nede ifølge legen da jeg sjekket sist uke. Litt engstelig for tidlig fødsel, så derfor er jeg sykmeldt. Hodet er ikke festet, og det er mye aktivitet der bak. Stikk og press, og romstering over det hele.

Skrevet

Jepp..jeg har også trykk der bak..spesielt hvis jeg går mye eller har kynnere..

Babyen ligger langt nede..sikkert derfor

Er 33 uker på vei..

Skrevet

Sånt trykk i anus? Som om man har avføring som vil ut? Det har jeg hatt hvertfall.

Skrevet

Men det er ikke noe avføring som vil ut altså, heh, kjennes bare litt sånn ut var det jeg mente.

Skrevet

oi.. kanskje det faktisk er noe som skjer der inne da? Håper jo selvsagt at han skal komme litt ned i bekkenet nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...