Gå til innhold

noen som har en formemmelse på hvilket kjønn babyen derers er??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blir spennende å se om vi har ret da:o) hatt rett begge de andre gangene jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri si aldri.. meeen.. tror det blir gutt... kvalmen ga seg i uke7-8... er nå i uke 9+2 :D .. har så ordentlig lyst på lakris (er ikke tull en gang, slevom det er nesten underforstått at de som får gutt må digge lakris liksom.. hehe) kinesiske kart sier gutt (begge to) , ringen min svinger frem og tilbake... ganske sikker ja.. hehe.. hva tror dere? .. fikk gutt forrige gang, hadde ingen spesielle "lyster", kvalm helt frem til fødsel i uke 23+6, evig migrene (håper ikke det kommer nå, bank i bordet) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jente, bare en følelse...3 av de som vet (våre mødre blant annet) tenkte jente med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å få en fornemmelse av hvilket kjønn venninnene mine venter, men nå når det er meg selv det gjelder: INGENTING! Jeg aner rett og slett ikke. Noen dager tenker jeg gutt, andre dager tenker jeg jente. Uten noen som helst overbevisning i mot noen av delene, egentlig. Gleder meg til ultralyd og håper at vi får vite kjønnet da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja ringen sier jente, men tror selv jeg får gutt. Vet ikke er bare en følelse jeg fikk etter jeg så ul bildene...

har vært veldig kvalm, halsbrann og nå er jeg trøtt. sistnevnte tyder på jente, men vi får se...

 

Uansett kjønn er det like velkomment:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var eg 100 pst sikker på at det var ei jente, frå første dag. Og det var det! No er eg meir usikker. Rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første ukene var jeg overbevist at det var jente...nå tror jeg det er gutt..confused! Pendla med ringen nå og den sa gutt...den som venter får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg venter en gutt til jeg, så langt er sv.skapet prikk likt som sist:) Men sist bomma jeg helt, var bombesikker på at jeg hadde en jente i magen min, men det ble en gutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+5 og tror det er gutt, har trodd det siden en uke etter el...t o m før jeg visste sikkert jeg er gravid :-) Vi får se utover om jeg forandrer mening. Mitt kinesiske fødselskart sier jente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var gravid føltes det "mest riktig" med gutt, derfor greide vi aldri å komme på et fint jentenavn.... Og gutt ble det!!

 

Denne gangen er det omvendt, det kjennes naturlig å tenke rosa, jentenavn og jenteting.... Sååå, kanskje vi får en liten tulle da...

 

Storebror ønsker seg bestemt en lillesøster....

 

Uansett, veldig spennende!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at jeg får jente også.

Har verdens herligste gutt fra før, og jeg blir veldig glad om det blir en liten lillebror også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 4, og har gjettet feil hver gang! Denne gangen gjetter jeg ikke, men venter til UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....hvet ikke. Vi har to jenter fra før og det er veldig lite gutter i familien,så statestikken tyder på jente da,men det kinesiske kartet sier gutt :) Vi får se,jeg hvet ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får gutt nr 2. Sist var jeg bombesikker på at det var gutt. Ikke fullt så sikker denne gangen, men har guttefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dønn jente-følelse jeg... Er ganske artig igrunn, disse magefølelsene... Er bare ett eller annet som forteller meg at..hehe.

Har tippet riktig på de jeg har fra før og, men har sluttet å spørre på ultralyden, for de bommer så fælt... *flirer*

Skal bli artig å se om jeg har rett denne gangen og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...