Gå til innhold

Gode ideer til dåpsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

til gutt?? Hjelp jeg trenger noen gode ideer, ikke sølvskje og sånn.

Skrevet

Tel di guttan som æ e tante tel har æ kjøpt sånn fin litn kniv... e det tommelitn di bruka å heit tru?

Også synns æ di stolan di har hær e fin da...

http://www.tusserogtroll.no/

Veit jo ikke korsn prisklasse du sekta dæ inn på da...

Skrevet

Hva med en liten speiderkniv med navnet gravert i skaftet...Tror ikke de er så veldig dyre.Det fikk lillevennen,og det syntes vi var litt spesiellt og artig.

Skrevet

Ei bilsparebøsse med inngravering. Det fikk Martin og den er sååå fin. Navn, fødselsdato +vekt og lengde og dåpsdato. Kjempefin

Skrevet

Eventyrbok, sangbok. grøtskål med krus( de har slike sett med ulike motiver)

Skrevet

Spør om du kan få den første smokken til babyen hvis de har gjemt på den. Få den forsølvet å gravert inn navn og fødselsdato :-) Det fikk jenta vår fra farmoren sin, å det var en av de fineste gavene hun fikk.

Skrevet

Har kjøpt bunadssølje til nevøane mine, halsknapp som dei kan ha både som små og vaksne :) skal kjøpa det til min mini også.

Skrevet

"Gullungen" plakett til å gravere inn navn, fdato og fødselsvekt osv...

Skrevet

SIA barnemøbler!! Får kjøpt de i Candle Art og Inspirasjons butikker! Det er så fint. Dattera mi fikk til sin dåp, kjempe fine gaver!

Skrevet

Syns sølvrammer er så fine jeg da.. Sånne til babyeer, selges i gullsmedforretninger.. Min lillegoing fikk en liten foldekniv i sølv med gravert navn/dato-kjempefin, og et lite armbånd bl.a.!

Skrevet

Vi har både fått og kjøpt håndmalt stol fra

www.malurten.no

de er kjempesøte, med lite barnevers på setet sammen med motivet.

Og så er det en personlig hilsen bak på stolen som lillegull kan ha glede av også når han blir voksen.

Noe som man tar med seg og som varer lenge. Kan anbefales. Men hun har utrolig mye å male/gjøre i tillegg til jobb så det lønner seg å bestille i god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...