Gå til innhold

Puppenekt. Trenger desperat råd.

Anbefalte innlegg

Sigrid er 3 1/2 måned. Vi har slitt med amminga siden dag 1. Først var problemet at hun hadde hadde feil teknikk slik at jeg ble sår. Når det var ordet så viste det seg at hun ikke fikk nok mat og at hun sugde ineffektivt, dermed måtte vi dessverre begynne med flaske. Ingen på helsestasjonen fortalte om hjelpebryst.

Vi har kranglet mye med ammingen, men de siste ukene har hun godtatt pupp før flaske ved hvert måltid på dagtid. Til og med på besøk har hun godtatt pupp først.

De siste tre dagene derimot har vært verre enn på lenge. Jeg bruker lang tid på å få henne til å ta puppen. Hun skriker seg ilrød og svett og det eneste som hjelper er å skru på støvsugeren. Da roer hun seg nok til at hun får tak. Men jeg kan jo ikke gå på besøk og be dem om å skru på støvsugeren.

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8611446-puppenekt-trenger-desperat-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Ser for meg dere som ammer oppå støvsugeren hos svigermor... ;) )

Har du forsøkt å ta støvsugeren opp på bånd? Eller forsøkt en radio mellom to stasjoner? Se om hun får tenner, det kan være tannkløe dette her nå! Evt, du har ikke fått mens eller noe sånt nytt?

Nei, ikke noe som ligner mens. Støvsugeren hos svigermor ja, det skulle tatt seg ut. Nei takk, jeg får nok kommentarer fra den kanten om ikke hun skulle sett meg amme med støvsugerdur i bakgrunnen:/ Skal prøve radiotrikset ditt:)

Dette er et skikkelig teit spørsmål, men hvordan vet jeg om det er tenner?

Ps: Hadde forresten en vellykket og nesten skrikefri amming nå:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...