Gå til innhold

Tante har kommet...men er så lite..

Anbefalte innlegg

Jeg skulle få mens nå denne helga som var...og på Søndag morgen blødde jeg bitte litt..men gikk resten av dagen og hadde maks 2 dråper i bindet(beklager beskrivelsen) jeg pleier å blø MASSE, og få sinnsykt vondt når jeg får mensen..nå hadde jeg bare en type "mellomblødning" og ingen smerter...bare litt irritabel. Jeg sluttet med p-pilla for 2 mnd. siden og forrige mnd. hadde jeg HELT VANLIG mens...så jeg skjønner ikke helt hva dette er for noe....mensen vil jeg ikke kalle det.

hva kan dette være?

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8611411-tante-har-kommetmen-er-s%C3%A5-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det kan jo være at tr er på tur, men det kan også være at du er gravid, det er vanlig å ha en liten blødning på den tiden mensen egentlig skulle komme. Mitt tips til deg er å ta en test om noen dager hvis ikke mensen er kommet for fullt innen den tid! Lykke til!

hehe det er litt skummelt, fordi hver gang jeg håper jeg er gravid viser det seg at kroppen min tuller..men denne gangen gikk jeg rundt og tenkte: nei faen jeg får bare mensen..men nada....

og vi hadde ubeskytta samleie...så sannsynligheten er der..men samtidig..jeg tør ikke håpe...venter en ukes tid:)

Takk for kjappe svar, dere er gull!

tr= tante rød he, he. Det skal være en liste litt lenger ned på siden med alle fokortelsene vi bruker. Det er jo lov å håpe at man er gravid, men for at man ikke skal bli alt for skuffa så er det greit å holde litt tilbake..(ser det var ei her som var veldig raskt ut med å konkludere at du er gravid) Man vil jo alltid ha litt håp, ikke sant? men, det er jo bedre å bli kjempe overraska den måneden man blir gravid. Krysser selvfølgelig fingrene for at du er gravid denne måneden!!!! Lykke til!

Annonse

takk for svar, merket at jeg ble litt små skjelven når jeg fikk svaret om at jeg nok ganske sikkert var gravid. Trodde ikke jeg skulle bli "redd":P Ikke missforstå jeg vil bli gravid, men vet også at det er for tidlig for meg /kjærestne min og meg. Har ikke vært sammen såå lenge, begge studenter osv. Men HVIS, så er det ikke noe problem heller:)

Men overraska meg at jeg ble litt nervøs;)

Tar en test hvis jeg ikke får sikkelig mens i løpet av uka, eller må vel ta test FØR jeg drikker til uka(er UKA og masse festing) Så tar test på Torsdag om ingenting er endret! Takk for svar, ting ordner seg:)

Ville bare være sikker på at inge har vært borti det, og det er noe farlig lissom!

Hei igjen! Skjønner godt hva du mener, har prøvd siden oktober, og har ment at jeg er klar for å bli gravid - er nå 1 dag over ikm og kjenner selv på at det føles litt skummelt hvis det er klaff denne måneden...Ønsker deg masse lykke til uansett hva testen viser =)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...