Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 I dag er en sånn dag der ALT blir galt:/ Kjenner jeg er skikkelig irritert...har vært alene hjemme i hele dag, og går bare rundt og ser alt som skulle vært gjort! Tappet i vaskebøtta-vaska rommene til ungene og toalettet - da var jeg så gåen at jeg bare ga opp! Sliter skikkelig med bekkenet og kynnere... J..... irriterende å føle seg så hjelpeløs!!! Og alt tar så sinnsykt lang tid!!!! Føler meg diger og feit som en hval!! Babyen presser sånn opp i ribbena, og jeg puster og peser for ingenting. Mannen min bare smiler, og sier at jeg er så pen atte og at det ikke er lenge igjen..han prøver å oppmuntre meg så godt han kan stakkar. Kommer med forslag til ting vi kan fylle dagene med og sånt -jeg er heldig som har han. Håper på en god natts søvn i natt, og at dagen i morgen blir bedre enn den i dag!!!) Dette ble mye syte-syte...men noen ganger er det så godt å bare få det UT!! Godt å BIM -hehe:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Les du vet du er stor når...tråden, den fikk ihvertfall meg til å trekke litt på smilebåndet. Off er så mye jeg og skulle gjort, men den gedigne magen er såå i veien. tanken på å vaske gulv og vri opp klut... ARGH! Lei av å si jeg er sliten også... men blir jo det for ingenting jo, laget ordentlig middag i dag, og nå er jo ryggen helt vræk. Har 2 uker til termin i dag, og HJELP hvis jeg skal gå 2 uker over termin, hehe da snakker vi 4 uker igjen.... Det kan du f...meg tru på. NOT! Men på en annen side så får jeg / vi heller prøve å gjøre det beste ut av den tiden som er igjen, før vi vet ordet av det sitter vi der med verdens beste gave og kan kose oss glugg i hjel, så dette er vel "prisen" vi må betale for det fine vi får oppleve etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå