skifer Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Slem test,fikk bare dum tynn lurestrek som ikke betyr noe.. Har en til liggende,men venter til 14dpo (torsdag)med å teste siden jeg fikk negativ i dag..er vel for tidlig å få utslag i morgen da,om det skulle være magspire der trass i neg i dag.. Eller hva. Tusen takk for alle lykketil jeg fikk:) Klem fra Skifer
evigoptimist Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Tynn lurestrek?? Hva for en strek var det da?? Noen tester gir utslag allerede tre dager før ikm, men de fleste må man vel vente til ikm for..... sikkert lurt å vente til da, selv om det virker leeenge til nå.... Alt håp er iallefall ikke ute ennå, Skifer! Fortsatt lykke til! Har tro på at du blir den heldige denne måneden!!!
skifer Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Tro kan flytte fjell..takk for det:) Jeg fyrte av en el test just for fun..positiv,og el har jeg ikke nå, jeg så eggsekken selv hos gyn for to uker siden og hun sa den kom til å slippe egget ila kvelden ,og tempen bekreftet det,og er enda høy. Hadde vært ufattelig herlig om jeg skulle fått en like knæsj positiv gravtest som den el testen her,begge strekene er knallsterke El tester gir jo gjerne pos utslag ved tidlig graviditet,så jeg håper. Var kanskje for mye foralangt å få utslag på gravtest på dagtid 12 dpo,hadde jo peiset på med kaffe på morraskvisten. Sola skinner der håpet ligger,og her har den skint i hele dag
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg unner deg en plass i solen skifer ! Så jeg holder en knapp på deg jeg ! Klem fra
Dolly Duck Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg heier på deg!!! En strek er en strek sier nå jeg! Er helt sikker på at dette skal gå veien, kjempespennende! Lykke til! =)
gull-ønske Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Så kjempespennende Skifer ! Måtte testen bli klart positiv om et par dager. Det unner vi deg virkelig! Og denne gangen skal det holde helt til mål! Klem
evigoptimist Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Ja - sier igjen jeg: dette går veien!!! El tester blir vel ikke positive to dager før ikm?? klem
skifer Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2007 Er spent,men prøver å forholde meg rolig,tenke el test er el test liksom. Men det er jo fult mulig. nææhh prøve å ikke tenke så mye på det. Takk for all optimisme dere dytter i min retning,hjelper det:) Klem
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Nå fikk jeg nesten sommerfugler i magen! JEg heier på deg Skifer, det er så absolutt din tur nå :-)! Nå må jeg innom her i morgen også! LYKKE til! Klem fra
maritmora Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Å Skifer, så bra! Dette går riktige veien skal du se! Tenk så gøy om vi kan slå følge over i sofaen om et par dager, og også inn i november-klubben! Når skal du teste igjen? Krysser fingrene for oss, jeg! Håpe-håpe-håpe=) Klem
nungo Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Kjære deg, hva mener du egentlig med en lurestrek? Hvem er det du prøver å lure da, kanskje deg selv :-) Tror nok det, når jeg leser om din flotte EL test! Ønsker deg masse lykek til; det hadde vært så flott om du lykkes.
*BLÅFUGL* Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Kjære kjære skifer- har -som sagt- hatt det på følelsen denne måneden- at nå er det din tur !! Og jammen ser det ut til at det stemmer :-)) Kan ikke forstå annet enn at du må være gravid- streker dukker vel ikke opp sånn helt uten videre ??? Måtte kontroll-testen slå kraftig ut- krysser det som krysses kan for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Lykke lykke til !! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå