Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hvordan føles det og hvordan følte du deg i underlivet etterpå? Fikk du mer kynnere?
kakristine Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 ble strippet i dag,var vondt ja men er verd det hvis det skjer noe snart. er litt øm der nede og har blød litt,men ingenting mere liksom....
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg ble strippet da jeg ventet første-mann. Det var fryktelig vondt da hun holdt på, fødselen startet innen 12 timer..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Ble strippet for 4 dager siden Jordmor sa til og med at livmormunnen var myk og moden - og hun fikk masse blodslim på hanskene hvilket hun sa var et godt tegn. Jeg fikk sterkere og mer langvarige kynnere den dagen og dagen etter, men ingenting skjedde. Ikke vondt å bli strippet.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Jeg ble strippet 6 dager før termin sist. Fikk masse maserier og lett blødning etterpå. Maseriene plaget meg i timesvis hver dag helt til termindato, da endelig kom lillegutt til verden.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Hva vil det si å bli strippet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå