Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 er det flere som har det sånn? Noen dager er det krig i magen og atter andre dager så kjenner jeg det såvidt. Er 30+6. På forrige kontroll lå han i sete/rygg leie (ca 2 uker siden). Kan dette ha noen betyrdning???
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har det på samme måte, det går dager som jeg bare kjenner noen diffuse bevegelser en gang i blandt, så vpkner hun til og er helt rabiat i noen dager. Blir jo skikkelig stressa de dagene hun er så rolig. Jeg er forresten 30+3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 jeg har det også slik, har hatt det i lengre tid, jeg er nå i uke 32+3... men det er nok antaglig ikke noe å bry seg om, det har faktisk vært så stille att jeg virkelig har lurt på hva som er galt, men barnet har det bare bra =) det jeg har lakt veldig merke til i senere tid er att barnet mitt er veldig aktiv om natta og stille om dagen, kansje det er det ditt er også, er ikke bestandig du merker att det er liv der om natta.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Ser at det er mange som er bekymret her hvis det ikke er bevegelse. Min lille er veldig rolig, har vært opptil 2 dager uten at jeg har kjent noe, jeg har ikke blitt redd, men tenkt at nå ligger du der å legger på deg, og etter to stille dager kommer det plutselig endel liv for så å roe seg ned. Og som en sier over, noen har natterytme. Jeg sover som en stein, snorker mye for tiden visstnok, så jeg er i koma og da kan den lille godt ha rockekonsert uten at jeg merker det. Sender gode tanker til alle bekymrede mødre, det er vel noe av det med å bli mamma disse bekymringene.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 jeg er i uke 38 og her er det alt fra hyperaktivitet til rolige dager... hun er mer rolig på natta enn på dagen, tror jeg i hvertfall, merker svært lite til henne når jeg er oppe på do-rundene i såfall. men så sover jeg stor sett godt når jeg først sovner og da.... men hadde d gått 2 dager uten at jeg hadde kjent liv må jeg si jeg hadde blitt veldig bekymret, man skal*/bør kjenne liv hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå