Gå til innhold

Kjerringråd.... *sukk*

Anbefalte innlegg

Tenkte prøve å få litt fortgang i sakene med sex igår kveld.. Det skal sies at sex har vært et ikke tema de siste 7mnd.. Som sagt så gjort.. Resultatet var en hel natt med sykt vonde kynnere som ikke ga seg før i 12 tiden i dag!!! Men ingen rier....

Ja ja da har man iallefall prøvd. Litt morsomt var det jo.. for det var ikke det mest romantiske eller det mest pirrende jeg eller sambo har vært med om... (noe å le av i etterkant da)

Har jo lest om vellykkede forsøk her og med de som endte opp med mitt resultat.. Så lykke til dere andre som skal forsøke dette :))

Ønsker dere et bedre resultat enn mitt.. he he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8610528-kjerringr%C3%A5d-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, har hatt det sånn jeg også. Prøvd flere ganger (selv om ikkje lysten har vært helt på topp), og det eneste det har resultert i er netter med ubehagelige kynnere og "maring" i ryggen og ondt i underlivet. MEN! selv om det ikke satte noe igang der og da, så kan det jo hende at det har satt fart på modningsprosessen ? Man vet jo aldri, kanskje var det ikke så bortkastet likevel. Lykke til! :)

Annonse

*ler* Tror ikke jeg vil prøve igjen.. For den sexen var skikkelig slitsom,,

Å stakkars sambo var bare et redskap..men han lo da han også - å påsto at ingen skulle beskylde han for ikke å stille opp!!

Samtidig blir man jo fristet å prøve igjen...litt kynnere betyr jo at noe skjer?? Eller...

Lykke til alle sammen... :))

*Hovedinnlegger*

Hei dere :)

Har hatt det sånn jeg også, "pint" meg gjennom sex i håp om at noe skal skje. Men det har bare ført til sterke kynnere, maserier og smerte, og en irritert gravid dame (hehe). Men ting har aldri komme igang og jeg har følt at det har vært forgjeves "pining". Hehe.. Men idag var jeg hos JM, og der viser det seg at alt er veldig modent og jeg har 2 cm åpning. Så kanskje det ikke har vært forgjeves? Sæden innholder jo noe som visstnok skal modne livmorhalsen, og hvem vet? Kanskje var det gårsdagen seanse som gjorde meg så moden. Ville nok ikke avskrevet sex'en helt for den hjelpen den kan være, men.. Om det er så godt akkurat nå er en annen sak så.. :) Hehe

Lykke til damer! (med eller uten sex den nærmeste fremtiden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...