Gå til innhold

trøtt trøtt trøtt...


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

flere som er trøtt og føler de har lite med energi?

 

Har vært på jobb fra 08-1500 i noen uker nå og energien er virkelig på BUNN... Legger meg i 24 tiden og sover til 0700. Og sover to timer på ettermiddagen når jeg kommer hjem..

Enda så er jeg nesten konstant trøtt..

er nå 11+3..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger meg i ti -halv elleve tiden,er super trøtt for det,men akkuratt nå er det kvalmen som jeg synest er nesten mest slitsom :)

 

Men er jo slik og vere gravid da,man får bare ta sine forholds regler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske trøtt, spesielt de siste dagene. Er 11+5 nå og har hatt en ordning hvor begynner kl 9.30 istedenfor 8.30 slik at jeg får sove lenger og dessuten får tid til å spise frokost. Det sies at det pleier å gå seg til og at energien vender tilbake i 2. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holde ikke ut lengre enn til kl 8-9 o, kveldene jeg..... har aldri opplevd å vore så trøtte....... og energien..... kor blei den av ? satse på de gir seg e i ellevte uke no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente istedenfor 7.30. Til vanlig må jeg opp kl 06.00, og det hadde nok ikke gått nå nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okay det er jo supert at du har fått til en slik løsning:) hjelper på å få sove noen timer ekstra...

 

Har akkurat våknet fra min (litt over) 2 timers lur.. hehe... deilig..

 

har ikke vært trøtt eller sånn til nå, bare slo sånn plutselig inn her i slutten av uke 10. Kvalmen er heldigvis minimal, og jeg har hatt min tørn der så jeg savner den ikke:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...