Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Noen som har erfaring med denne vogna? Tror jeg har lyst på den altså...
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Brio happy er jo kjempe fin! spesielt den lyseblå fargen falt jeg for.. Men da vi var å så på den i butikken var de happy vognene så små! babyen vokser jo ut av dypdelen ganske så fort.. Derfor blir det Brio Duo på oss. Duo har ikke så mange knæsje farger, men falt for den brune da vi var i butikken!
Mazza** Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 ja den har jeg lyst på også!! Tenker å ha dypdelen på vinteren, og bytte til sportsvogn på våren jeg....den brune er dritkul!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Brio kommer med flere farger nå... Fine farger!!!
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg syns den er drittung.. ei venninne av meg har den, og den er tyngre enn brio kombien min. Kan hende den er lettere i vekt, det vet jeg ikke, men når man skal "trykke ned vogna på bakhjula" for å svinge, så er den helt grusom syns jeg. Kombien min "gir etter" og det er gode fjøringer i den, som gjør det enkelt å manøvrere den, mens happyen er helt stiv og tung å vri. Men det er min mening da.. ellers er den jo mye tøffere å se på enn de andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå