Gå til innhold

Bruker dere dunpose\ullpose ennå?


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ute på lang trilletur i dag. Sol og 9 grader:)) Hadde tatt på Magnus bare en langermet body, tynn genser, strømpebukse og tynn lue oppi posen. Men stakkars unge!!! Han ble kokt! Tok av genser og lue (!), og tenkte at dette ble sikkert bra. Men han var fortsatt kokt da vi kom hjem.

Flere som syns det er vanskelig??

 

Nå sover han som en stein ute i vogna og har på seg body, strømpebukse, tynn jakke, lue, ett ullteppe surret litt rundt han og dyne. Håper han er litt mindre kokt når han våkner. Ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du er som har så fint vær :)

Her er ikke været noe å skryte av, så jeg bruker ullpose enda.

Øynene til Martine ruller nesten bakover når hun blir lagt oppi der, hun eeelsker ullposen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sånne varmegrader her...så her er det fortsatt lammeskinnspose!

Tror jeg går over til sommerpose når det blir såpass med varmegrader her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en dunpose med lammeskinn i bunnen. den er veldig varm, Erik har ligget i den kun iført body, strømpebukse, ullsokker, lur og votter hele vinteren han, og likevel vært for varm når jeg har tatt ham opp.

 

Nå bruker jeg lammeskinn i bunnen, han har på seg det samme som før, men en dyne og nøstebarnpleddet oppå. Da er han passe varm. (har kuttet ut vottene, for han skal ha hånden inni munnen hele tiden) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har byttet ut posen ja. Måtte det da snuppa kokte i tynn bomullslue, body, strømpebukse og hettegenser i posen. Nå er det samme påkledning pluss bukse under dundyne og bestemors quilteteppe. Det er visst perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...