Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Noen som vet om butikker med fine, store klær i Kristiansand? Noen butikker som selger Zizzi f.eks? Evt. andre fine merker?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Det er flere muligheter i Kristiansand å få fine store klær:) Det ligger to stykker ved siden av slottskvartallet, øverst i markens. Husker ikke hva de heter. Men om du står med rompa til markens, nesa mot slottskvartaller, og ser til høyre, vil du se en på hjørne der. Den andre ligger på hjørnet rett over den. Ellers er det jo to på sørlandssenteret. Og det er en i søgne. Den som er i Søgne, var på sørlandssenteret før, og jeg synes det hadde mye tøft der. Vet ikke hvor den er i Søgne. Skulle være nærme sentrum og nærme en skole....... Håper du finner noe du kan ha på disse... Jeg finner av og til noen bukser på lindex på sørlandssenteret. De har endel fine, inni mellom, for stor pomp:))))
Kamilia Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Det er en fin butikk innerst i Lillemarkens også. De selger tøy i store størrelser til ungdom og godt voksne. De har forresten veldig mange kule dongeribukser der.....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jepp det stemmer... glemte den. De har mye fint der. Har en del for oss som ikke er så gamle og:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Tusen takk for gode tips! Nå får jeg bare spare opp litt penger så jeg kan gå på shopping
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Athene på sørlandssenteret selger Zizzi. Ligger også en annen butikk der ute som jeg ikke husker navnet på. den ligger mellom økonomi sko og en annen skobutikk, inni hjørnet oppe i 2.etasje.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 De har fått en ny egen Zizzi-butikk på Sørlandssenteret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå