Gå til innhold

Uke 9-10 jentene. Noen som har fått litt mage?? Litt usikker på om det er fysisk mulig siden det er min første...


nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Mistenker meg selv for å lagt på meg litt...Noen andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kommer en liten kul og jeg kjenner tydelig at det er det lille underet. De sies jo at nå fremover kommer magen gradvis.... Så det er fysisk mulig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

Er i slutten av uke 8, og har fått mage i uke 7, en skikkelig kul. Har ikke lagt på meg andre steder. Så det e visst mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har mage før uke 11 er det nok bare luft...nå er jeg igang med uke 11, og synes jeg såvidt kan merke en litt hard kant rett over skambeinet.(Livmoren som begynner å bevege seg oppover) Den må ha kommet i løpet av de siste dagene, har ikke kjent den før. Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønte heller ingenting i uke 7-9 at jeg begynte å få mage... det var skikkelig også... :) men nå har den gått litt tilbake... tror det var mye luft på den tiden..

Men har nå en liten kul nederst på kvelden, men på dagen ser man ingenting... gleder meg til den ordentlige magen kommer:)

er nå 11+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...føler meg stor som et fjell selv her...er litt over 9 uker på vei...sevlsagt er det bare luft ja men...hadde nok ikke bulet så kraftig ut om ikke 2appelsinen" på innsiden i tillegg tok så plass hva?...er stor på kvelden selv om jeg ikke er oppblåst også så....ting skjer jo.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er 10+1 idag, og synes magen er blitt større..

Jeg går turer og holder meg unna ting som jeg legger på meg av..

For det var det jeg trodde, at jeg begynte å legge på meg rundt magen.

Og jeg ble litt små hysterisk siden jeg ikke er så langt på vei!

Men jeg spiser ikke så mye, så jeg kan ikke skjønne at jeg da skulle legge på meg!?!

Legen min sa at det ikke kom til å syntes før i slutten av mai.

Så jeg ser litt forvirrende på magen min!

Ikke vet jeg..

Men større er den blitt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått deigmage, men kjenner ikke livmoren, så det er vel bare slappe muskler...Er i uke 9, snart 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...