Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Er nå 1 uke på overtid. Har hatt en del falske rier og kynnere de siste ukene. Var hos jordmor idag og ingen åpning.. Helt tett.. Rett før jeg begynte å grine. Fikk time til overtidsvurdering på mandag, men jeg vil ikke vente så lenge.. Jordmor ville ikke svare på om hun trodde noe kom til å skje før mandag. Noen som har opplevd det samme, at det er helt mormunnen er helt lukket og alikevel født kort tid etter??
kakristine Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 er også på overti 3 dager, er så lei.... var å sjekket åpning i dag å hadde 3 cm, så hvorfor skjer d liksom ingenting?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jepp, overtid her og rimelig lei nå ja... Har vært ute og gått masse i dag i håp om å få litt action her, men det er foreløpig stille og rolig. Bare veldig sliten Blir deilig å få tilbake kroppen igjen og ikke bli så fort sliten. Synes dagene snegler seg avgårde for tida, selv om jeg sier til meg selv at jeg ikke skal tenke så mye på at jeg kan føde når som helst så gjør jeg det allikevel og da går ikke tiden akkurat fort.. Men, men, vi har vel bare max to uker igjen før vi møter de søte små, så vi får bare se framover
PlinkiPlonk Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Gikk 16 dager over sist, helt forferdelig:( Var hos JM idag, og hun sa jeg måtte ha det i bakhodet att det kunne skje denne gang og...men jeg vil ikke gå en dag over tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå