Gå til innhold

Utredning??? Når be om hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Lurte på et lite råd fra dere jeg ;)

Jeg slutta på pilla i mai 2005 og har vært prøver siden det. Er nå 19 pp siden jeg slutta på pilla. 14 av disse pp har vært 100% aktive med EL tester og temping - og jeg vet at vi har truffet med sex på de fruktbare dagene (minst 3 av de 5 fruktbare dagene med sex). Ble gravid ca 1 år etter at jeg begynte å prøve, men spontanaborterte i uke 12. Har nå prøvd i 6 pp etter SA. Begynner å bli VELDIG utålmodig og lei av hele prøvinga.

Lang forklaring av min situasjon dette... Spørsmålet mitt er: Burde jeg ta kontakt med legen for å komme i gang med utredning, eller vil jeg ikke komme til å få hjelp siden jeg har blitt gravid av meg selv?

Takker veldig mye hvis noen av dere er så snille å ta tid til å svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8609346-utredning-n%C3%A5r-be-om-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar ;)

Når tanta dukker opp neste uke (er jo fremdeles lov til å håpe at den ikke gjør det da :) skal jeg ta kontakt med legen min. Håper hun tar meg alvorlig og at hun ikke bare sender meg ut igjen med beskjed om å prøve mer...

Annonse

Kontakt legen din hvis du gjerne vil komme i gang med utredning. At du har blitt gravid en gang skal ikke ha noe å si.

Krysser alle fingrene mine for at du har en bedre lege enn meg, jeg har nå vært innom 3 forskjellige (etter over 1 års prøving!), og enda ikke kommet en mm lengre!!

I tillegg nekter legen til mannen min å la han teste svømmere så lenge ikke jeg har vært hos gyn... så jeg holder seriøst på å gå fra vettet!!

Tvitvi for deg!!

Skjønner frustrasjonen din. Jeg er veldig redd for at legen min skal sende meg ut døra med beskjed om å prøve videre... Men da får jeg heller ta det privat. Tror kanskje det blir litt lettere hvis jeg får ro med at de finner ut hva som er galt - evt finner ut at det ikke er noe galt ,)

Håper du kommer videre med utredning du også - eller enda bedre at det flytter inn en liten spire ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...