Gå til innhold

Da va d min tur allikavell

(=snart mamma til twins=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, og GRATULERER!!!

Har fulgt litt med deg her inne, og var så spent på hvordan det kom til å gå med deg ang fødsel. Vi "mailet" jo litt rundt det temaet for en stund siden.

Uansett flott å høre at alt har gått bra med deg og småttisene, og at fødselen er vel overstått.

Er litt nyskjerrig på om det er du som ligger på Nyfødt Intensiv i Tromsø?

Jeg er nemlig innlagt der med tvillingjentene mine, Tiril og Rikke. De er smittet av RS-viruset, og spesielt Rikke har vært veldig dårlig. Men nå har de begge snudd, og blir sakte men sikkert bedre. Vi ligger likevel på isolat her på Nyfødt i Tromsø, og blir nok liggende utover neste uke også.

Det var nemlig meningen at jeg skulle bytte rom en dag, men da hørte jeg at en barnepleier sa: Nei, det rommet skal ho tvilling-mamman ha".

Da tenkte jeg på om det kunne være deg:o)

I og med at jentene mine ligger på isolat så får jeg ikke lov til å oppholde meg på andre rom enn jentenes. Dvs foreldre-rommet osv..

Så jeg veksler mellom hotellrommet og jentenes rom, og har også vært litt oppe på den aktivitets-stua i 8 etg.

Litt kjedelig, ja, men så lenge jentene mine blir friske så holder jeg ut hva det skulle være:o)

Annonse

Hei alle sammen å takk for hilsenene... fødselshistorien kommer nok ikke enda..e så sliten å trøtt om dagene..d går på å amme,pumpe,spise og sove =) men d va godt å se di for d... di kom da altså i uke 34+5..å i går har di allerede rukket å blitt 1uke..tiden går fort sjøl om den går sakte..Sarah tok pupp fra førstye dag men Storm e litt tregere til d..men d går sakte men sikkert framover =)

regner med at vi må være her i et par uker til =) så fødselshistoria kommer snart=)

Oi, store og fine dine også da ;) Så det går i det samme hos deg også...Mye melk du eller?? Litt usikker egnentlig jeg på om jeg klarer og gi nok til begge..Klart og pumpe ut 100ml på det meste...Men virker oxo som om det kommer bra med melk da jeg ammer...Bytter på jeg da, klarer ikke og tvilling amme de enda..Så her går det i flaske og pupp.Anhvergang ;) Morro og være mamma assa, englebarna mine :)

snakkes da... Koslig og snakke med andre som er i samme situsjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...